` Gooi je racktoms bij het vuilnis ` .

Gestart door Technobeat, nov 30, 2021, 06:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Vandaag kwam ik een video op YouTube tegen waarin het zinvol is om te spelen zonder je racktoms .
Je zou er creatiever van worden , dus dacht ik misschien wel aardig om hem hier te posten , dus bij deze :





DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

alhambra

Tja het is nogal een lul verhaal, niet dat je creatiever moet zijn maar het is nogal discutabel wat er wel en niet weg kan.
Om te beginnen, de floortom, die staat eigenlijk op een positie die helemaal niet handig is een gewone tom hangt op een veel betere positie. dus weg floor en terug 1 12 tom (die bovendien ook heel diep kan klinken).
Ride bekken ? Tja je kan er ook voor kiezen om je hihats te vervangen door een 20 ride boven en een 20 crash beneden, heb je hihat en ride in 1.
Bass, he je hebt al een heel diep klinkende 12 tom, dus waarom nog een bass.
Bovendien heb je meer vrijheid en speelt het eigenlijk makkelijker als je staat, de enige reden dat je zit is die verdomde bass en hihat. Dus ik zou zeggen neem een rack stel die hoog in en plaats een 12 tom een snare een hihat 9gewoon gesloten hoef je je benen ook niet te gebruiken) en een kleine splash.
Simpel, compact en super creatief !!!!!!
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

drfill

hij had gewoon naar Estepario Siberiano zitten kijken, en kreeg een idee voor n video ; )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog