post je E-Kit;

Gestart door chico, mrt 10, 2014, 20:38

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Daniel , hoe bevallen de metalen Jobeky E-cymbals , en is het een grote trigger die op de cymbal gemonteerd is ?
Mooie set hoor , heb je zelf een studio en geef je les ?
Je speelt ook ( bas) gitaar zie ik op de foto`s .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Daniel_Skoffa

Daniel , hoe bevallen de metalen Jobeky E-cymbals , en is het een grote trigger die op de cymbal gemonteerd is ?
Mooie set hoor , heb je zelf een studio en geef je les ?
Je speelt ook ( bas) gitaar zie ik op de foto`s .
Thanks technobeat!

De cymbals bevallen mij super goed. Veel realistischer gevoel dan andere cymbals (rubber) die ik heb geprobeerd of gehad. Iets luider wel maar eigenlijk alleen de sticksound. Response en schakelen tussen 3 zones gaat zonder problemen. Let wel: dit is i.c.m. een drumit three module. Hi-hat blijft uiteraard (das bij alle e-kits het geval) het meest complexe gedeelte. Prima resultaten, maar op dit gebied is er nog wel iets van ontwikkeling nodig om alle stappen tussen closed and open te emuleren. Voor nu is het:  closed, 1/4, 1/2, open.


Dit is mijn kantoor/muziek ruimte in de opbouw van ons huis. Ik heb vroeger wel veel gespeeld en lesgegeven. Nu lekker veel oefenen in mijn 1tje met o.a. de drumscheurkalender en youtube!

De (bas)gitaren zijn voor de afwisseling. Vind het wel leuk om andere instrumenten te spelen.  Basgitaar vind ik leuker dan gitaar overigens.

Omhoog