Aan/uit knop, drummodule

Gestart door S.Pathuis, dec 05, 2021, 21:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aan en uitknop defect ?

Upgrade drummodule
0 (0%)
Reparatie
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Omlaag

S.Pathuis

Hallo.

Heb mij zojuist aangemeld op dit forum.
Ik heb altijd keyboard gespeeld,  maarkan dat door lich. beperkingen niet meer doen.
Daarom een aantal maanden een snaredrum gekocht,  waar ik wat op trommelde, dit beviel en ging zo goed, dat ik nu een e-drum kit heb gekocht.
2e hands, eerst   Yamaha DTX 450.

Hierbij heb ik 1 mankement, namelijk dat ik de module wel kan inschakelen met aa  en uit knop, maar niet kan uitschakelen.
Is dit te repareren?

Is deze drummodule ook te upgraden, door er bijvoorbeeld een andere type op te zetten, die wat meer geluidsopties heeft ?
Welke raden jullie aan ?

Wichert

#1
dec 06, 2021, 11:00 Last Edit: dec 06, 2021, 16:14 by Wichert
Al geprobeerd, de aan en uit knop een paar seconde ingedrukt te houden? Wat bedoel je met een ander type?

67Deadman

Hallo S.Pathuis.

Welkom bij het forum.

Soms moet je inderdaad af en toe een knop wat langer ingedrukt houden wilt de module uit gaan. Ik heb dat ook met de Boss RC 505. Die moet ik even wat langer ingedrukt houden.

Ik denk dat met deze drumkit er weinig up te daten valt.

Je zou dan deze bv eventueel moeten verkopen en, als je bij Yamaha wilt blijven, naar een duurdere model moeten kijken.

Maar het is maar net wat je er voor uit wilt geven. We kunnen je honderden tips geven over modules of drumkits, welke je wel of niet moet nemen, want ieder heeft zijn voorkeur en een idee hoe je het moet doen (Zelf bouwen etc etc) maar het staat en gaat met je budget.


Wat ben je bereid uit te geven.

Omhoog