uitgangen TD-30 module+EZdrummer 2

Gestart door harm2002, jul 26, 2021, 19:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

harm2002

ik heb een vraag over de TD-30 module in combinatie met EZdrummer 2.

ik heb een tijd geleden EZdrummer 2 gekocht om een betere sound te krijgen tijdens het oefenen en optreden. ik heb tijdens het optreden telkens de 2 main outputs van de TD-30 gebruikt. nu heb ik binnenkort weer een optreden, en wil ik graag proberen om de snare, basdrum, toms, crashes en de ride apart naar het mengpaneel te sturen, zoals ook met een td-30 kan zonder software. mijn vraag is: Is dit mogenlijk? of moet ik de 2 main outputs gebruiken voor het versterken van mijn drums.

ik hoor het graag.

animal

#1
jul 27, 2021, 18:06 Last Edit: jul 27, 2021, 18:11 by animal
Ik neem aan dat je de TD30 als audio en trigger interface gebruikt icm EZdrummer 2 op een pc/notebook en dat je dus geen aparte audio interface gebruikt?
Zo ja, dan komt het EZdrummer geluid alléén uit de main out van de TD30 .
Anders gezegd, de direct outputs op een TD30 zijn alléén bruikbaar icm met geluiden die op de TD30 zelf zijn opgeslagen.

Ik weet niet of je in EZdrummer 2 separate outputs kunt instellen (zoals met addictive drums 2 en Superior drummer kan) , zo ja, dan kan je met een audio interface met meerdere outputs wel bewerkstelligen dat separate kanalen naar de mengtafel stuurt.

Hammar

Je kunt op je notebook in je DAW aparte sporen maken voor alle drums.
Dat is niet helemaal wat jij wil, maar je kan wél de volume's onafhankelijk instellen.
Is vast wel een tutorial voor te vinden op Youtube.
Mocht je met Logic Pro X werken, is dat wel mogelijk.

Omhoog