We zijn weer in de lucht!!

Gestart door Wichert, jun 10, 2021, 15:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Wichert

 Eindelijk weer een Drum-Forum dat weer werkt *O*

sixtiek

He fijn  :) ! Niet om te zeuren (want veel te blij en opgelucht *O* ) maar wat was er nou aan de hand? We zijn nu al twee keer langdurig down geweest, moeten we hiermee in de toekomst vaker rekening houden?

Karma

Ik zag hem vandaag ook weer online. Triest dat er helemaal geen drum forum is zodra deze offline gaat.
Roland TD30

Wichert

Hoe stuur je een bericht, na alle leden om aan te geven dat het forum weer werkzaam is? Zal we zo handig zijn!

Wichert

Iets voor de eind baas?

67Deadman

Jezus Maya. Wat was er gebeurd ? Mooi weer online te zijn.

alhambra

90% van de leden komen hier al lang niet meer. Wij zijn de mohikanen.
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

Technobeat

Hey , en ja hoor ................ daar zijn we weer  *O*  *O*  *O*  *O*  .

Het zit zo : Chef de kliniek PaQ heeft het erg druk met zijn eigen bedrijf CINEPAQ .
Hij maakt voor veel muzikanten ( waar onder natuurlijk heel veel drummers ) op maat gemaakte in-ears .
Daarnaast doet hij in zijn schaarse vrije tijd het beheer van dit top Drum-Forum .
Als de server op down gaat door een technische storing kost het veel tijd om alles weer opnieuw op te starten , en dat is tijd die hij eigenlijk nodig heeft voor zijn bedrijf , er moet ook geld binnen komen natuurlijk . .
Dus wees niet boos als het eens gebeurd , hij is zelf ook Drummer dus hij weet wat ons bezig houd ( het praten over onze geliefde hobby ) en zal dan ook zodra hij kán zich richten op het forum .

Dus nu draait alles weer en ik zou zeggen : Laten we er van genieten  :)  :)  .

Aan de slag en type de bestaande en nieuw te openen topics vol ............   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Ja, ik heb deze uitlaatklep wel gemist, nu kunnen we elkaar weer lekker afzeiken, klagen, uitschelden en ook nog over drums en drummen praten   *O* , wat wil een mens nog meer.

Hammar

Heel fijn, welkom terug!

FreeFloater

Mooi dat we weer online zijn  :w  *O*
Pearl | Paiste | Evans | Pro Mark

Otje

Hèhè, Ik dacht dat 't forum nooit meer terug zou komen! Nu ik nog, na 4 maanden in de lappenmand gezeten te hebbuh kan ik weer.
 Wat hebbik allemaal gemist collega drummers?  Iig geval hoop ik weer een waardevolle bijdrage te kunnen leveren ; we (ik) beginnen gewoon weer van voren af aan. ï'll be back"

Wichert

Goed, om te lezen dat je er weer bent! :w

hjs

Ah, kom toevallig langs na een google zoekding  :Y

Omhoog