wie waar is de moderator van dit forum?

Gestart door JentjeJ, mei 23, 2022, 22:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

JentjeJ

Ik begrijp niets van dit forum. Ik wil mijn account verwijderen (krijg toch nooit reacties) maar nergens kan ik die mogelijkheid vinden en ook niet wie waar een beheerder van dit forum te vinden is.

HELP
Roland TD17KVX, Zildjian LV80 14" hihat en 18" ride, Pearl Eliminator basdrumpedaal.

67Deadman

Tja, dat met die reacties dat klopt wel een beetje. Jarenlang was dit een zeer levendig forum maar een paar jaar geleden lag de site lang plat (Nog steeds niet helemaal duidelijk waarom). Daarna nog eens opgestart en lag het weer plat. En toen was het gedaan. Het enige wat ongeveer over is is dan de database waar je wat in kan neuzen. En af en toe zijn er nog wel wat reacties maar tis ver gedaan. En dat is jammer.

Ik denk dat veel mensen hun heil ergens anders zijn gaan zoeken en oa op facebook groepen zijn gaan abonneren etc etc en niet meer terug zijn gekomen.
Nu heb ik ook 10 jaar lang bij een keyboard forum gezeten maar die is nu ook gestopt en zijn verder gegaan op facebook.
Het is ook heel veel werk om zo'n forum in de lucht te houden en op het laatst had je nog een klein groepje van zo'n 10 man die dan eens wat op elkaar reageerden.

Het is helaas niet anders.


Loper Boh

Jeetje, is het zó erg???
Bronze is beautiful...

Frits S

Wat zonde. Ik had me ook net verwachtingsvol aangemeld om eens lekker te kunnen lullen over drums en gerelateerde zaken. Dan toch maar weer naar die paar Enngelse en Amerikaanse forums.

67Deadman

Als er maar weer genoeg aanmelden gaat het vanzelf wel weer beter.  :Y

Hammar

Lees nog steeds mee, maar voor een forummer van het eerste uur is alles hier al eens besproken denk ik.
Lastig om nog bij te dragen.

Omhoog