Type pearl pedaal

Gestart door hjs, feb 09, 2019, 09:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

hjs

Ik wil mijn pearl dubbel bassdrum pedaal te koop zetten, maar hoe weet ik welk type het is.

Kan niks op het pedaal zelf terug, maar zal daar wel overheen kijken.
Waar moet ik dat terug vinden?

drfill

je zou een search kunnen doen op google  'pearl double bass pedal'
en dan afbeeldingen bekijken..  op 1e pagina zie je dan aardig wat modellen
voorbij komen..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

hjs

Tja, lijkt op de 2002b of toch de 2002c  *D

Maar ik zal er eens goed voor gaan zitten en op de details letten.  :Y

drfill

b= belt  c= chain..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Zet even anders een foto in dit topic , de kenners hier aanwezig kunnen je zo duidelijkheid geven , ook voor wat betreft een redelijke prijs voor het DB-pedaal :Y  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

hjs

Kan ook natuurlijk, had nog niet goed gezocht maar denk een 2002c




Joris

Volgens mij klopt dat wel ja, een 2002c.

Dreamdrummer

Yep, een Pearl Eliminator 2002C
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Joris

Ik heb laatst nog een show op zo een gespeeld, ze hadden ineens geen 2 bassdrums  -O-

Maar dat ging echt prima, met veren op max kon ik zonder problemen gewoon doen wat ik normaal ook doe, als in vrij snel spelen. 

hjs

Nou ik heb het een jaartje geprobeerd en, eh, laat maar  :F
KT-10 op de kop getikt voor thuis en dat bevalt prima, dus nu nog ff tijd/zin vinden om hem op marktplaats te zetten.

Mocht iemand intresse hebben, is incl koffer  :6


Dreamdrummer

Ik heb laatst nog een show op zo een gespeeld, ze hadden ineens geen 2 bassdrums  -O-

Maar dat ging echt prima, met veren op max kon ik zonder problemen gewoon doen wat ik normaal ook doe, als in vrij snel spelen. 
Nice! Waar speel je normaal mee? Axis?

Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Joris

Mapex Falcons, belt drive.

Dreamdrummer

ook een fijn pedaal !
Ludwig Epic drums- Pearl Redline Eliminator Twinpedal - Masterwork Troy cymbals - DIY E-kit: Roland TD-9, EZdrummer2 + EZX, DIY Cymbals

Omhoog