Waar kan ik oorafdrukken maken in Rotterdam?

Gestart door veecharlie, mei 24, 2018, 13:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

veecharlie

Hoi allemaal,

Ik heb de keuze gemaakt om CIEM laten maken, maar ik heb geen idee waar kan in in Rotterdam de samples laten afdrukken. Ik bedoel: the custom molds.
Hebben jullie een recommandatie?

Bedankt!

Stokmans

Dat kan op allerlei plaatsen door het hele land, maar ik verwacht dat de molds/oorstukken aangepast of geschikt moeten zijn voor het type en merk monitor wat jij wil. Dus lijkt mij dat je je moet laten adviseren door de leverancier van het monitorsysteem?

Hammar

CinePaq!

Harre

Wat Hammer zegt. Dat is in Hoogvliet, dus praktisch bij je om de hoek:
https://cinepaq.nl/
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

veecharlie

Ik heb eindelijk gevonden en al gedaan. Schoonenberg. haha! Bedankt iedereen

Technobeat

Ik heb eindelijk gevonden en al gedaan. Schoonenberg
Mja 8)7 .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Krijgt ie zodadelijk een gehoorapparaat geleverd  :+

Jazz

Ach, er zit wel n vollume draaiding op .
There is no music without jazz

drfill

het is een 'ze' .. en ze doet bl/ vloggen, alleen ze leest zelf niet  : p
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

en ze doet bl/ vloggen,
Boeien ....... en dat bl/ vloggen vind ik ook 'het grote niets'.

veecharlie

#10
jun 19, 2018, 20:00 Last Edit: jun 19, 2018, 20:03 by veecharlie
Krijgt ie zodadelijk een gehoorapparaat geleverd  :+
Toch niks begrepen ah? lol Ik heb besteld de IEMs van Alclair, de enige ding die ik had nodig was de "mold", ofwel die silicone afdrukking van je oor.

Hammar

Ik zit net de vlog van de oorafdrukken te bekijken en het valt me op dat de afdrukken gemaakt worden met gesloten mond.
Nou weet ik toevallig dat Paq ze altijd met een iets geopende mond maakt omdat bij een geopende mond de gehoorgang iets van vorm veranderd. Als je dat dus niet doet kunnen inears bij geopende mond iets gaan 'lekken'.

Correct me if i'm wrong.

Ben ook benieuwd naar de 'bouw' (lees assembly) van de drumkit. Ga het volgen!

veecharlie

#12
jun 20, 2018, 09:14 Last Edit: jun 20, 2018, 09:22 by veecharlie
Ik zit net de vlog van de oorafdrukken te bekijken en het valt me op dat de afdrukken gemaakt worden met gesloten mond.
Nou weet ik toevallig dat Paq ze altijd met een iets geopende mond maakt omdat bij een geopende mond de gehoorgang iets van vorm veranderd. Als je dat dus niet doet kunnen inears bij geopende mond iets gaan 'lekken'.

Correct me if i'm wrong.

Ben ook benieuwd naar de 'bouw' (lees assembly) van de drumkit. Ga het volgen!

Eerlijk gezegd ben ik ook benieuwd. Alclair instructies waren wel met mond open. Ik heb de papiertje laten lezen door de audiologist (what's the word) maar hij heeft gezegd dat was niet nodig. Raar, in ieder gewal, Aclair gaat die molds veranderen tot dat ik blij met de product ben en de seal goed is.

Een band member van de worship team heeft twee 64 audio IEM en hij heeft de oorafdrukken ook bij Schoonenberg gedaan, blijkt die goed verken.

We zullen zien...


Oh en bedankt voor de follow :) Ik hoop dat de content wel leuk vindt.

Omhoog