14x5.5" Mapex M-Birch snare Emerald-fade

Gestart door Animal baars, nov 21, 2011, 15:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Animal baars

Ik verkoop mijn Mapex M-birch snaredrum. 14x5,5" en nog in zeer goede staat! Bespannen met een Evans Hazy 300 en een Remo CS coated. De kleur is Emerald Green.

Reden van verkoop is het feit dat ik deze snare gewoon niet gebruik sinds ik m'n nieuwe set heb. De Yamaha snare klinkt wat beter. Maar deze snare heeft een beter mechaniek.

Voor een idee van de kleur: (het is de groene  :Y)


De snare is te verzenden, maar kosten zijn voor eigen rekening. Qua prijs zat ik te denken aan €75 excl. Maar ook een ruil tegen Masterwork bekkens of een 16x14" Yamaha Stage Custom tom (al dan niet met bijbetaling) is te bespreken.

Meer info over de M Birch serie van Mapex: http://usa.mapexdrums.com/drums/meridianbirch/index.asp

Een foto van de drum zelf zal nog komen.

FoREVer

misschien heb ik wel interesse, kun je Z.S.M een fototje online zetten, om te kunnen kijken hoe hij er nou echt uit ziet.  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Dat zal ik doen! Moet alleen nog even wachten op een processor voor m'n computer. Dan kan ik ook weer bij m'n foto's ;)

FoREVer


Dat zal ik doen! Moet alleen nog even wachten op een processor voor m'n computer. Dan kan ik ook weer bij m'n foto's ;)


Oke! kan niet wachten
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Hier komen de foto's:









Animal baars

Gereserveerd voor AEDrumsA7x

Animal baars

Snare is verkocht aan AEDrumsA7x en wordt vanavond opgehaald :)

Topic Report is gestuurd.

Omhoog