pannenkoek snare met floortom benen

Gestart door drfill, sep 26, 2017, 16:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drfill

word de nieuwe rage..  een 18" gunshot snare met floortom benen.. (waarom kwam ik hier zelf niet op 8)7 )
microfoon ready (huh?) geluid..  voor slechts 1100,-   
http://www.gear4music.nl/nl/Drums-and-Percussie/A-and-F-Drum-Co-18-x-4-Gun-Shot-Snare-drum-met-Floor-Tom-benen/1UXV
en z'n broertje een snare voor het broodnodige pannenkoeken,  met wel 1,5" shell..
http://www.gear4music.nl/nl/Drums-and-Percussie/A-and-F-Drum-Co-14-x-15-pannenkoek-Snare-Drum/1UXU
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Kost gelukkig ook bijna niks , voor de twee bij elkaar een schamele 1.641,= euro ;)  .

Koopt een normaal mens een leuke complete middenklasse A-kit voor , maar ja ..... dan heb je nog geen pannenkoeken :X  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris

Nee dankje, ik hou het wel bij een normale 14x5,5  ;)

J.W.S

Ludwig Classic maple - Murat Diril Cymbals - DS Drums

animal

Tsja, ieder z'n ding maar niet mijn cup of tea.

Hammar

Mooi bijzettafeltje.

Jazz

Dacht ik ook. Leuk lampje erop......
There is no music without jazz

drfill

het kan nog mooier!   vind ik toch een mooier prijs(je). :Y
da's inderdaad nog gekker, ja..    een 28" gong snare voor 3000 euro
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

J.W.S

Mooi bijzettafeltje.
Doe mij dan maar een IKEA tafeltje.
Ludwig Classic maple - Murat Diril Cymbals - DS Drums

Robert-Jan

Ik raak een beetje in de war van A&F drumco..het ziet er supervintage uit, maar qua sound is het superhip..akoestische drumcomputer sounds zeg maar. En de sound is vet vanwege zn lelijkheid..het is leuk als je het zelf maakt en beschikt over dat hele gamma van sounds, maar als je t allemaal moet kopen...ketsjing.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Stokmans

Door de Google Translate vertalingen ga je gelukkig ook niet twijfelen aan die website...

Afgezien van de prijs en (waarschijnlijk beperkte) beschikbaarheid, probeer daar maar eens een snarenmatje of andere onderdelen voor te vinden. Laat staan een 18" snare tussen je benen  :X

Technobeat


En het spul roest al in de folder ...... ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog