monitor beschermhoes

Gestart door Mad Devil, jan 10, 2017, 21:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Mad Devil

jan 10, 2017, 21:37 Last Edit: jan 10, 2017, 23:02 by Mad Devil
Ik heb onlangs 2e hands een hele keurige, als nieuw uitziende, Alesis transactive 400 monitor gekocht.
Om hem te beschermen ben ik benieuwd of daarvoor een beschermhoes bestaat?
Ik kan het online niet zo gauw vinden. (een stevige nylon beschermhoes heeft de voorkeur boven een bijv. stolp flightcase)

Zijn hier leden die in het bezit zijn van deze monitor, zoja,......ook toevallig een hoes daarbij? Ik zou graag willen weten waar deze te krijgen zijn, maar wellicht ook op maat te laten maken zijn. Ik hoor graag jullie reacties.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

leeqnl

Ik weet dat onder andere Thomann veel verschillende hoezen verkoopt, in bijna iedere maat. Een officiƫle hoes zal vast niet beschikbaar zijn, maar een passende universele hoes werkt waarschijnlijk net zo goed.

-edit-
Kijk bijvoorbeeld eens hier

Mad Devil

Bedankt,....ik zal eens kijken.
Daar had ik nog niet gekeken.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

Nog niet echt iets zien staan wat ook maar in de buurt komt van de vorm/maten voor mijn Alesis.



Kijken wat het kost om een hoes te laten maken hiervoor, of anders tegen een stolp flightcase aanlopen.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Omhoog