Profiteren van de lage Pond

Gestart door hjs, nov 08, 2016, 09:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

hjs


Welke webwinkels in de UK leveren ook naar Nederland zodat je kan profiteren van de lage pond?


De enige die ik zo weet is
https://www.andertons.co.uk/


Oetgrunn

#1
nov 08, 2016, 10:02 Last Edit: nov 08, 2016, 10:10 by Oetgrunn
Ik heb zelf wat zaken gekocht bij www.highwoodmusic.co.uk, goeie deal gemaakt met een mooie snare en een paar dubbelpedalen. Via facebook rechtstreeks contact met de verkoper die vlot reageert.

Wat ik ook doe is zoeken op Ebay.co.uk, en dan zo instellen dat je alleen in UK zoekt, veel echte zaken zetten hun spullen ook op Ebay.

Verder kun je nog google.co.uk gebruiken, en dan dus ook alleen UK zoeken.

Verzendkosten wisselen nogal, maar vaak is daar wel over te praten, zeker als je het niet de volgende dag in huis wilt hebben.
Let wel op de omrekening van Paypal (als je daarmee betaald) die is niet erg gunstig, beter is rechtstreeks met een creditcard (maar ik weet niet of dat onveiliger is).

musiqman

Rockemmusic is te gek hiervoor. Topservice en zelfs voor de lage pond fijne prijzen.

Er zijn zowel Paypal (idd hogere 'koers'' eigenlijk een verkapte manier om extra ged binnen te slepen) als bank betalingen mogelijk.

Graham Russell en Nick Hopkins idem dito service en goede prijzen.

hjs

Ben me aan het orienteren voor een drum monitor en kom nu de b-stock van Alto tegen op ebay.co.uk.

Scheelt nogal met de nieuw prijzen hier, durf ik alleen b-stock aan via ebay  :P


Black Page

#4
nov 08, 2016, 13:28 Last Edit: nov 08, 2016, 13:33 by Black Page
adc music. http://adcmusic.co.uk. Daar heb ik mijn Worldmax stave gekocht; via ebay. Top service.

grt Rene

drfill

bij de bekendere zaken als je pond prijs naar euro omzet, is het goedkoop.. maar als je dan euro munt 'kiest'
word het automatisch weer duurder gecompenseerd..    -O-   hier geen brexit 'deals' dus..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

hjs

bij de bekendere zaken als je pond prijs naar euro omzet, is het goedkoop.. maar als je dan euro munt 'kiest'
word het automatisch weer duurder gecompenseerd..    -O-   hier geen brexit 'deals' dus..
Al laat je hem op pond staan en geeft een NL adres op wordt het gelijk een NL prijs.

drumslet

Ik vind de koers nou niet heel erg voordelig uitvallen! Kan aan mij liggen hoor...
DW Collectors drums, DW 14" x 6" VLT maple snaredrum, DW 14" x 6" knuckled steel snaredrum, DW hardware, Meinl Byzance cymbals, Pro-mark drumsticks

musiqman

Ligt er ook aan wat voor prijzen er gehanteerd worden en er aan shipping costs gerekend word.

En een paar weken geleden (rond brexit) was ie redelijk laag.

Omhoog