Yamaha DTX900M Module

Gestart door 67Deadman, sep 27, 2016, 19:49

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

67Deadman

Net 2x512mb besteld, geeft mij 1gb aan geheugen dat zou moeten werken volgens sommige bronnen *hoop dat ze gelijk hebben.
En werkt het? Zijn ze al binnen?

kaboemba

Zijn !@#!$@#$^#$%&%*^*% nog steeds niet binnen.
Denk je bij een nederlandse winkel te kopen blijkt het zo'n chinees door/op koop ding te zijn.
Volgens de tracking is het al wel in NL, dus hopelijk snel.

kaboemba

Eindelijk binnen en .......................................... het werkt 1GB !!!!

Ik is blij !!

67Deadman

Eindelijk binnen en .......................................... het werkt 1GB !!!!

Ik is blij !!
Kijk dat is goed nieuws.

musiqman

Eindelijk binnen en .......................................... het werkt 1GB !!!!

Ik is blij !!
Waar heb je deze besteld? Ik heb de 900 module gekocht en wil het geheugen ook graag upgraden.

kaboemba

Gewoon via  marktplaats, winkel weet ik niet meer werd door gelinked via marktplaats.
Even goed gezocht welk geheugen ik moest hebben.

musiqman

Kom er net achter dat de 900M een on uitbreidbaar geheugen heeft (bij deze zit de 512mb vast op de printplaat). De Dtxtreme III en 900 kunnen wel uitgebreid worden.

kaboemba

Ik wist niet eens dat er meerdere 900 versies waren.
Jammer dat dat niet kan.

musiqman

Kwam er achter toen ik de nieuwe handleiding las. Ja best wel. Al hoor ik dat de 512 voor de extra sample packs (PHX, Oacean Way etc) ook genoeg is.

kaboemba

Daarnaast kan je toch ook nog samples op usb stick zetten ?
Of moet je die dan elke keer omslachtig laden als je die wilt gebruiken.
Ik heb mij nog niet zo bezig gehouden met samples, intern geheugen en usb stick.

musiqman

Volgens mij leest deze niet direct vanaf een USB stick.

Hier een folder met alle info, manuals, videos, samples etc. voor de DTX 900 (en de BFD midi map preset zijn er ook voor de 500 en 700 modellen)
https://www.dropbox.com/sh/dahsa84lyyudssf/AABJESYJRrmdDfVlfFUhPGL_a?dl=0

kaboemba

He dit geweldig, top bedankt.

kaboemba

Vandaag deze mooie set yamaha pads op gehaald bij interdrum.
Aardige vent btw.



Nu nog de yamaha bell pad zoeken en kopen en ik zou toch behoorlijk klaar moeten zijn.

Technobeat


Toffe set Kaboemba , nice color *D  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Nu nog de yamaha bell pad zoeken en kopen en ik zou toch behoorlijk klaar moeten zijn.
En een rack of standaards? ; Show it in "Post your E-kit" please, Ben benieuwd!

kaboemba

#65
aug 30, 2017, 10:02 Last Edit: aug 30, 2017, 10:12 by kaboemba
Ga ik binnenkort een keer doen, muziekkamer staat zo vol dat ik mijn kont niet kan keren en nauwelijks de kit kan opstellen.

Deze pads zijn vooral voor live, toont iets beter, thuis gebruik ik de standaard DTX900 set incl rack.
Heb daarnaast ook nog een DTX700 set, de pads daarvan ga ik verkopen omdat ik die toch niet ga gebruiken.
De module is backup en voor oefenen met de band.
Dan nog een DTX12 voor de speciale geluidjes/percussie/clicktrack.

Heb nog die omgebouwde sonor safari kit, maar die staat ondertussen op marktplaats.

Moet nog heel erg bezig met de yamaha modules en mogelijkheden, heeft tijd nodig en veel veel gebruiken.

Ben daarnaast nog de geluidsman van de band en ben bezig met het samen stellen van de p.a./iem enz, kost ook weer veel tijd. Naast een baan en een eigen hobby bedrijf en de bouwplannen voor een nieuwe woning is het allemaal wat veel.

Dus geduld.

Was ik nog vergeten dat er ook nog een mark drum yes in de hoek ligt, moet ook nog weer in de verkoop.

Hammar

Da's een behoorlijke verzameling idd.... :+

Otje

(    )
Heb daarnaast ook nog een DTX700 set, de pads daarvan ga ik verkopen omdat ik die ..
(  )  
Heb nog die omgebouwde sonor safari kit, maar die staat ondertussen op marktplaats.
.(   )
Was ik nog vergeten dat er ook nog een mark drum yes in de hoek ligt, moet ook nog weer in de verkoop.
Aáah, keb het 1 & ander gezien; 'Holy Shit' komt dat allemaal van jou jôh

Mooi hòor.. .

67Deadman

Ik heb voor mijzelf de bekende kogel door de kerk gejast. Omdat het gras altijd groener is aan de overkant wil ik daar toch eens aan knabbelen.
Alle Roland spullen gaan uit en de Yamaha DTX900 komt er als module erin.
Dan wil of een akoestische kit gaan om bouwen of op zoek naar Yamaha pads met bekkens en hi hat.

kaboemba

Ja sorry Otje, ik weet het zwaar overdreven ik weet het (en te bedenken dat ik ook nog een lading ddrum pads heb liggen), het is wat uit de hand gelopen maar ik geef de schuld aan de omstandigheden (kon het meeste voor erg mooie prijzen kopen).

Maar er moet echt wat weg, op de sonor krijg ik nauwelijks reactie, raar want het is een hele mooie set.

Otje

#70
aug 31, 2017, 09:34 Last Edit: aug 31, 2017, 09:38 by Otje
Ja sorry Otje, ik weet het zwaar overdreven ik weet het (en te bedenken dat ik ook nog een lading ddrum pads heb liggen), het is wat uit de hand gelopen maar ik geef de schuld aan de omstandigheden (kon het meeste voor erg mooie prijzen kopen).
Ach Kaboemba, ik heb het zelfde probleem; keb zoveel 'rommel' in huis. Van drumstokken tot basdrum, van schroefje tot standaards. Kom overal van alles tegen en als ik 't nodig heb en ga lopen zoeken kan ik t weer nie vinden.. .
Jaa, ik heb een hobby. Obsessie kan je beter zeggen,. Langzaam 'afbouwen' heeft de dokter/psichiater gezegd:  In éen keer stoppen kan ernstige bijwerkingen hebben"'  Dus om die reden 'weg met die rommel, keb ruimte nodig, in huis ..en hoofd. Ik vraag 'r geen eens meer geld voor, veel kan zo mee genomen worden. Blij dat 'k er vanaf ben.

Afijn, morgen weekie naar Portugal onder 't motto 'die rommel d'r uit of ik er uit..'!
Kga 'mn koffer 'pakken'...
 8)  :w

Technobeat

#71
aug 31, 2017, 19:48 Last Edit: aug 31, 2017, 19:51 by Technobeat
Otje .... deze kit met een aD5 module van Bax + de beste Roland cymbals uit jou eigen set en je bent klaar , een stuk voordeliger dan een nieuwe kit van ATV :)  .

Euh O+  , dit zal denk ik nog een A-kit zijn ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Niks a-kit deze is keurig omgebouwd door elstic.
Drumtec double of triple layer vellen.
En nauwelijks gebruikt.

Technobeat


Nou , perfect dus voor onze Otje :Y  .

Trouwens alvast een fijne vakantie in het zonnige Portugal !
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

Grappig. Zat er aan te denken die er bij te kopen. Maar had de module teruggestuurd (headphone out kraakte) en heb van het geld een vintage basgitaar gekocht.

Omhoog