Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

grohllebol


Nieuwe video gemaakt in een iets andere stijl:



Gaaf gespeeld :) /petje af
Ik werd wel een beetje zeeziek van de zwalkende video camera, langer dan 5 seconden stil mag echt wel hoor :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Nijlpaard

Intro ziet er fantastisch uit. Toen de tekst er in kwam ben ik afgehaakt.....
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Fibesman

#602
jan 25, 2013, 09:19 Last Edit: jan 25, 2013, 09:25 by Fibesman
Hier een complete track van m'n band onder een sexy trailer voor de serie Californication. Geen virtuoos drumwerk maar ik ben erg blij met dit rocknummer.
Je hoort m'n mint groene 22,12,16 Fibes drumstel met een 6.5x14 Slingerland Gene Krupa one ply maple radio king snare. 80s Zildjian 14" New beat hihats, 20" Ufip natural ride, 18" Sabian Legacy crash, 18" Sabian Evolution crash.

http://www.flabber.nl/linkdump/video/hank-moodys-sex-tape-ii-13859

grohllebol


Hier een complete track van m'n band onder een sexy trailer voor de serie Californication. Geen virtuoos drumwerk maar ik ben erg blij met dit rocknummer.
Je hoort m'n mint groene 22,12,16 Fibes drumstel met een 6.5x14 Slingerland Gene Krupa one ply maple radio king snare. 80s Zildjian 14" New beat hihats, 20" Ufip natural ride, 18" Sabian Legacy crash, 18" Sabian Evolution crash.

http://www.flabber.nl/linkdump/video/hank-moodys-sex-tape-ii-13859


Eerlijk gezegd... er was enige afleiding van de muziek zeg maar ;)
Maar, na het sluiten van de ogen (nadat ik de link nogmaals aanklikte) klonk het goed.

Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

drum1964

Zegt mijn vrouw, wat ben je nu aan het kijken !
Waarop ik zeg, ik ben niet aan het kijken ......ik ben de muziek aan het beluisteren. 8)7

Prima gedaan !
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

grohllebol


Zegt mijn vrouw, wat ben je nu aan het kijken !
Waarop ik zeg, ik ben niet aan het kijken ......ik ben de muziek aan het beluisteren. 8)7

Prima gedaan !


Pfft, ik ben blij dat ik thuis aan het werk ben zeg maar...  8)7
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Fibesman

Hehe, sorry guys  8)

Hammar

Dat filmpje leidt wel af hoor Tanco......maar leuk nummer inderdaad!

Paul

Ook ik heb 'm 2 keer moeten luisteren, waarbij de 2e keer zonder filmpje.  :6
Goed nummer Tanco! En vooral heel erg gaaf dat jullie onder dingen van Californication zitten, geweldige serie vind ik het!

animal


Hier een complete track van m'n band onder een sexy trailer voor de serie Californication. Geen virtuoos drumwerk maar ik ben erg blij met dit rocknummer.
etc.etc.


Heb je die filmopnamen ook mogen bijwonen, Fibesman?  :D

Fibesman

Was het maar waar  :P
We broeden op een sexy clip maar moeilijk hier over heen te gaan :-)

animal


We broeden op een sexy clip maar moeilijk hier over heen te gaan :-)


Lijkt mij juist van niet .............. :D

Fibesman

Hehe, i catch your drift hahaha. Moet wel voor een breed publiek blijven lol.

musiqman

Omg I wanna be him...


En "Do me like alqaida"  Hoe verzin je het. Haha.

Top track onder de clip Tanc!


Fibesman

Thx guys  :+

grohllebol

#615
jan 25, 2013, 15:12 Last Edit: jan 25, 2013, 15:14 by grohllebol


Dit is een eigen nummer die we afgelopen weekend hebben opgenomen in een studio. Opgenomen op een drumkit van de studio zelf, met eigen bekkens.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Harre


Hier een complete track van m'n band onder een sexy trailer voor de serie Californication. Geen virtuoos drumwerk maar ik ben erg blij met dit rocknummer.
Je hoort m'n mint groene 22,12,16 Fibes drumstel met een 6.5x14 Slingerland Gene Krupa one ply maple radio king snare. 80s Zildjian 14" New beat hihats, 20" Ufip natural ride, 18" Sabian Legacy crash, 18" Sabian Evolution crash.

http://www.flabber.nl/linkdump/video/hank-moodys-sex-tape-ii-13859

Echt blij dat ik geen videootjes kan bekijken in de vrachtwaggel...  :z

Gaaf nummer!
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Stokmans

#617
jan 25, 2013, 16:03 Last Edit: jan 25, 2013, 16:03 by Stokmans

Hier een complete track van m'n band onder een sexy trailer voor de serie Californication. Geen virtuoos drumwerk maar ik ben erg blij met dit rocknummer.
Je hoort m'n mint groene 22,12,16 Fibes drumstel met een 6.5x14 Slingerland Gene Krupa one ply maple radio king snare. 80s Zildjian 14" New beat hihats, 20" Ufip natural ride, 18" Sabian Legacy crash, 18" Sabian Evolution crash.

http://www.flabber.nl/linkdump/video/hank-moodys-sex-tape-ii-13859

Lekkere clip, eh, nummer!

Trouwens, er wordt in de comments gevraagd van wie de muziek is, dus als ik jou was, Tanco...

groovemaker


Dit is een eigen nummer die we afgelopen weekend hebben opgenomen in een studio. Opgenomen op een drumkit van de studio zelf, met eigen bekkens.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)


Om te beginnen met een compliment: het is een lekker nummer en zit goed in elkaar!!
Klein negatief puntje: Ik vindt de drums klinken alsof het in je slaapkamer hebt ingespeeld. Gitaar en Zang vindt ik wel weer erg geslaagd en 'studio' klinken, maar dat is ook makkelijker op te nemen.

Al met al een leuk nummer met een lekkere sound die er alleen nog niet 100% uit komt...
If it's too Loud you're too old!

groovemaker

Waar is het opgenomen??
If it's too Loud you're too old!

grohllebol


Om te beginnen met een compliment: het is een lekker nummer en zit goed in elkaar!!
Klein negatief puntje: Ik vindt de drums klinken alsof het in je slaapkamer hebt ingespeeld. Gitaar en Zang vindt ik wel weer erg geslaagd en 'studio' klinken, maar dat is ook makkelijker op te nemen.

Al met al een leuk nummer met een lekkere sound die er alleen nog niet 100% uit komt...


Dank je.
Ik vond bij het beluisteren in de studio dat de drums er nog wel goed uitkwamen, maar nu ik het zo hoor valt 't me wel wat tegen. Aan het eind van 't filmpje komt de studionaam voorbij, prosound-media is de bedrijfsnaam van de technicus in Dordrecht.
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Nlz

Ik sluit me bij de rest aan, lekker nummer Tanco!  :Y
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

drums97

@ Tanco: "Heerlijk" nummer  :6 (overigens ook 2 moeten luisteren, maar ook gekeken uiteindelijk, want je weet toch wat er komt hè)

Mijn vrouw meteen: WAT BEN JIJ NOU AN'T KIJKEN
Ik: het drumforum ff checken, hahaha 8)7
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Hammar




Dit is een eigen nummer die we afgelopen weekend hebben opgenomen in een studio. Opgenomen op een drumkit van de studio zelf, met eigen bekkens.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)


Hmmm tja, leuk nummer dat wel!
De snare heeft te weinig kracht, hij is wel hoog gestemd, wellicht iets te afgeknepen.
Verder moet ik je toch zeggen dat je af en toe een timingprobleempje hebt, met name de op bassdrum en in de fills.
Je crasht hier en daar ook zonder bassdrum, klopt dat?

grohllebol


Hmmm tja, leuk nummer dat wel!
De snare heeft te weinig kracht, hij is wel hoog gestemd, wellicht iets te afgeknepen.


Tja, de kit was van aldaar, de snare was van een goed merk/type, maar achteraf vond ik 'm niet lekker klinken.


Verder moet ik je toch zeggen dat je af en toe een timingprobleempje hebt, met name de op bassdrum en in de fills.
Je crasht hier en daar ook zonder bassdrum, klopt dat?


Klopt, een van m'n fills timede niet lekker, en ik merk (sinds ik de DVD van Jojo in m'n bezit heb) dat m'n handtechniek beter wordt, maar het voetenwerk aan nauwkeurigheid heeft verloren. Ik heb, zo merk ik, ineens meer moeite om op lagere tempo's de bass exact op z'n plaats te krijgen, terwijl ik voorheen de bass veel strak(ker) kon spelen. Bij die opnames kwam dat ook wel naar voren. Moet en ga ik echt aan werken.
Ik crash vrijwel altijd met bass, wellicht zijn er wat (teveel) noten gepoetst door de vent achter de knoppen... ;)
Ik moet zeggen ik was ook best zenuwachtig hiervoor, was m'n eerste keer in een studio, en naast m'n partij inspelen speelden er de nodige andere zaken door m'n hoofd.

Echter, bedankt voor je opmerkingen, ik heb iets om de komende tijd aan te werken :)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Omhoog