Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Tim Zuidberg

#175
dec 13, 2011, 22:14 Last Edit: dec 13, 2011, 22:18 by Tim Zuidberg
Pas geleden heb ik een green-screen gekocht voor in mijn kamer waar ik m'n drumstel voor kan zetten en zo op een andere manier filmpjes kan maken.




De afgelopen week bezig geweest met het uitproberen hiervan en een kort promo-filmpje gemaakt:


Robert-Jan

Haha!
Cool  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre

Gaaf!
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jochem

Wow vet filmpje!

Erik

Vet gedaan!!
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

ddrsonor

Geweldig!!

Hammar

Vet gedaan Tim!

jamsmurf

Super!! Weer een extra dimensie erbij, leuk!

Machiel

Neem mij vooral niet te serieus.

Paul

Beetje over-the-top, maar wel gaaf.
Kom je nog aan drummen toe naast al dat geëxperimenteer met licht en geluid? ;)

redrummer

Nice, ben benieuwd naar het resultaat!

animal

#186
dec 14, 2011, 21:42 Last Edit: dec 14, 2011, 23:08 by animal
Ik sluit me graag bij de voorgaande sprekers aan. :Y

Hans

Zozo, dat ziet er aardig profi uit Tim. Nice ;)

ArcticLight

Ik wilde net gaan typen 'NEEDS MOAR EXPLOSION!!!111!' maar toen knalde de 'coming soon' erin. :P Inderdaad erg profi! Zeer nice. :Y

Jake

Geen metal of rock maar jazz... Fragmentje van Devil May Care, rechtstreeks opgenomen van de mengtafel op een privéfeestje deze zomer. Het is maar een fragmentje, want even later stootte de bassiste een van de overheads van de drums om, wat een en al gekraak en geruis opleverde, en uiteraard gepaard ging met de nodige verwarring.

http://soundcloud.com/eneas_be/devil-may-care-fragment

Stokmans

Lekker stukje muziek!  :Y


En bassisten, tsja...  :')

KadumPssh


Pas geleden heb ik een green-screen gekocht voor in mijn kamer waar ik m'n drumstel voor kan zetten en zo op een andere manier filmpjes kan maken.




De afgelopen week bezig geweest met het uitproberen hiervan en een kort promo-filmpje gemaakt:





Errig gaaf gedaan. écht!

Ik heb alleen een vraag, hoe upload jij iets in 1080p HD op youtube? Mij lukt dat nooit, vanaf Sony Vegas.
Tama - Sabian - Zildjian - Remo - Evans - Vic Firth

Jochem



Errig gaaf gedaan. écht!

Ik heb alleen een vraag, hoe upload jij iets in 1080p HD op youtube? Mij lukt dat nooit, vanaf Sony Vegas.

Wat lukt er niet aan dan? Mij lukt het gewoon.

FoREVer



Errig gaaf gedaan. écht!

Ik heb alleen een vraag, hoe upload jij iets in 1080p HD op youtube? Mij lukt dat nooit, vanaf Sony Vegas.



Je moet deze instelling in Sony vegas doen, kan evt. ook in avi maar dan word het bestand heel groot.


Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem

Je kunt alle Full HD instelling gebruiken hoor, heb ze allemaal al eens ooit getest.

FoREVer


Je kunt alle Full HD instelling gebruiken hoor, heb ze allemaal al eens ooit getest.


Klopt maar zo is het zeker dat de video word upgeload als 1080p
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem

Dan ben ik benieuwd wat voor error KadumPssh krijgt.

FoREVer


Dan ben ik benieuwd wat voor error KadumPssh krijgt.


Nu weer ff on-topic?  :Y
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre

Van vorig jaar en de geluidskwaliteit is niet je-van-het, maar ja...



Afgelopen zomer, op zoek naar de juiste monitor instellingen en op dat moment nog niet gevonden:

Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

KadumPssh

Mijn eerste drum cover in HD!
Haha simpel nummer, maar was alleen om te kijken wat ik kon met Sony Vegas!

Binnenkort komen er meer filmpjes, like's en subscribers vind ik altijd heeel fijn om te krijgen *tip*  *O*

Tama - Sabian - Zildjian - Remo - Evans - Vic Firth

Omhoog