Iets opgenomen? Post het hier!

Gestart door Paul, sep 15, 2011, 18:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Netjes gespeeld die auditie, ben ook wel benieuwd voor welke band  :X
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

FoREVer

#151
dec 04, 2011, 23:06 Last Edit: dec 05, 2011, 07:45 by AEDrumsA7x

Ik heb er 150eu voor betaald. Nieuwe vellen heb ik er nog niet opgezet. Ik verwacht dat de dubbellaags vellen het best werken. Voor de bass dan een powerstroke oid.
Snare laten we maar achterwege, want die vind ik bagger klinken. Op de video lijkt het wel wat, maar live... pffff


Flats was ooit mijn eerste setje, zou de vellen vervangen voor pinstripes en powerstroke 3 op bass, dat zit er standaard op en heb ooit een emperor, ambassador en alles wat je maar kan bedenken maar dan klinkt t egt bagger, ook die snare ehmm... daar zou ik gewoon geen nieuw vel voor kopen dat is t niet waard al leg je er een evans reverse dot , met tape en moongel op klinkt ie nog niet


BTW sorry voor dubblepost
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

NathanR

Aah oke, maar heb je die nieuw gekocht dan Jam?!

Hans

@joris : geweldenaar !

Paul

@Joris
WTF!

Robert-Jan

Joris... Held dat je er bent!

*O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Joris

He mannen bedankt voor de reacties  :)

Dit was voor Atrocity en Leaves eyes, 2 bands met dezelfde muzikanten. Ik heb nog steeds geen uitslag maar ben er een maandje geleden al wel geweest, in de buurt van stuttgart helemaal.


jamsmurf


Aah oke, maar heb je die nieuw gekocht dan Jam?!


Nope, marktplaats ;-)

jamsmurf

Ennuh Joris... HOLY SHIT!! 8)7

FoREVer


Ennuh Joris... HOLY SHIT!! 8)7


+ 1  8)7

Maarja laat maar even weten als je In Tha Band zit, ik zal op je stemmen enne post is een tutorial hoe je die blastbeats doet want ik snap dat egt niet, heb t al een paar keer geprobeerd. wat klonk als een prullebak die je hard dicht doet 3x ( verder kom ik niet :P )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Harre


post is een tutorial hoe je die blastbeats doet want ik snap dat egt niet, heb t al een paar keer geprobeerd. wat klonk als een prullebak die je hard dicht doet 3x ( verder kom ik niet :P )


*LOL*
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Joris

Een (standaard) blastbeat is gewoon een snelle polka.

Ik neem binnenkort wel eens een instructiefilmpje voor jullie op  *O*

Hans

Ahhh, de alles omvattende polka roert zich weer ! Ik kon al moeilijk blijven zitten, maar nu snap ik waarom.

Joris

Met de zang erbij kan je waarschijnlijk helemaal niet meer stilzitten  ;) ;)

KadumPssh

Vandaag m'n eerste mic gekocht, en maar gelijk vlug wat opgenomen!

Hierbij 't resultaat:

http://soundcloud.com/user9310165/test1mic

Ben er wel van te spreken, als je bedenkt dat de ruimte waarin ik drum zo akoestisch is als een druif en ik zelf pas 2 jaar drum :)

feedback altijd welkom!
Tama - Sabian - Zildjian - Remo - Evans - Vic Firth

FoREVer


Vandaag m'n eerste mic gekocht, en maar gelijk vlug wat opgenomen!

Hierbij 't resultaat:

http://soundcloud.com/user9310165/test1mic

Ben er wel van te spreken, als je bedenkt dat de ruimte waarin ik drum zo akoestisch is als een druif en ik zelf pas 2 jaar drum :)

feedback altijd welkom!


Welke Mic Heb je gekocht klinkt echt heel lekker
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

KadumPssh

@ AEDrumsA7x

Een Rode-NTA-1

Echt een super mic als je het mij vraagt !
Gebruik een M-audio Fast Track Pro als interface, ook een geweldig ding!

Ben er erg content mee!
Tama - Sabian - Zildjian - Remo - Evans - Vic Firth

FoREVer


@ AEDrumsA7x

Een Rode-NTA-1

Echt een super mic als je het mij vraagt !
Gebruik een M-audio Fast Track Pro als interface, ook een geweldig ding!

Ben er erg content mee!


Okay dankje wil binnekort ook opnemen, dus ga ik maar is kijken voor die mic nu eerst  :z, moregen vroeg op :/
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

redrummer

Nieuwste nummer van Lamb of god gecoverd :) Dit keer met twee camera's  8)



animal


Vandaag m'n eerste mic gekocht, en maar gelijk vlug wat opgenomen!

feedback altijd welkom!


:? Dat moet je, als je met microfoons werkt, juist zien te voorkomen  :Y ;) .

Maar het moet gezegd, de opname klinkt beslist niet verkeerd.

animal


Nieuwste nummer van Lamb of god gecoverd :) Dit keer met twee camera's  8)




Goed gedaan man! Toch ben ik wel benieuwd op wat voor soort muziek je over een of 5 (mee)drumt  :)

redrummer


Goed gedaan man! Toch ben ik wel benieuwd op wat voor soort muziek je over een of 5 (mee)drumt  :)


Dankjewel! Over een jaar of 5 bedoel je neem ik aan?  :) Ik schat hetzelfde ongeveer haha, maar dan hopelijk met een compleet nieuwe bekkenset, zonder scheuren  :D

vandeflosch


@ AEDrumsA7x

Een Rode-NTA-1

Echt een super mic als je het mij vraagt !
Gebruik een M-audio Fast Track Pro als interface, ook een geweldig ding!

Ben er erg content mee!

mooie opname met 1 mic ! waar heb je hem geplaatst?

KadumPssh

@vandeflosch

Bedankt ! Heb hem ongeveer 10 cm achter de bassdrum op 10 cm boven de bekkens hangen!
Tama - Sabian - Zildjian - Remo - Evans - Vic Firth

vandeflosch


@vandeflosch

Bedankt ! Heb hem ongeveer 10 cm achter de bassdrum op 10 cm boven de bekkens hangen!

Leuk ! Ik kijk ernaar uit wanneer ik geld genoeg heb voor opname materiaal :) dan ga ik ook wat experimenteren.

Een van mijn drumleraars plaatst zijn mic zoals jij een beetje achter de bassdrum maar plaatst hem wel lager, benieuwd wat het verschil is :)

Omhoog