2box Drumit Five MKII

Gestart door NielsW, feb 16, 2016, 10:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

NielsW

feb 16, 2016, 10:08 Last Edit: mrt 04, 2016, 12:53 by NielsW
Hi drummers!

Ik heb een prachtige 2box Drumit Five staan in mijn studio die ik bijna niet gebruik. Ik ben gitarist in hart en nieren, en het drummen was een tijdelijke - hoewel zeer vermakelijke - afleiding. Hij is in zeer goede staat, er zit zelfs een splinternieuw drumgaas op. Ik heb nooit iets gedaan met de module zelf, dus alles is nog 100% standaard. Je kunt er kennelijk allemaal eigen samples opzetten, en allerlei dingen aanpassen en zelf configureren.

Toen ik in de markt was voor een elektronisch drumstel was ik na weken onderzoek uitgekomen op een Roland. Ik ging naar een winkel in Arnhem om de Roland te proberen. Ze hadden daar ook een 2box staan. Ik had er wel van gehoord, maar ik dacht 'dat rare oranje ding zal wel niks zijn'. Na een half uur spelen op de Roland toch maar even de drumit five proberen. Ik was werkelijk waar na 1 snare en base drum verkocht. Meteen meegenomen, ze hadden er nog 1 in het magazijn staan (het is geen showroom model geweest).

Er zit een mooi nieuw Tama Iron Cobra Powerglide pedaal bij. Het gaat om de MKII met het dikkere frame, dus hij staat heel stabiel.







Vraagprijs 1700,-.

Groeten,
Niels

Oetgrunn

Niels,

Ik heb je eergisteren een PB gestuurd, zou je daar op kunnen reageren?
Of de advertentie (laten) sluiten als het drumstel niet meer te koop is?

Robert-Jan

Ik zie dat de topicstarter al weken niet meer actief is, dus ik gooi m dicht,
Je kan nog wel via het mail icoontje contact met hem opnemen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog