eTipboek Drums nu ook digitaal

Gestart door Hugo Pinksterboer, nov 04, 2015, 14:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hugo Pinksterboer

Na overleg met moderator Luc laat ik iedereen graag weten dat het bekende Tipboek Drums er nu ook als eTipboek is. Download de gratis eTipboek Drums app in je iOS of Android app store en lees de ruim 50 pagina's tellende preview van het boek.

Bevalt het je? Koop dan het volledige boek vanuit de app (voor minder dan de helft van de papieren editie!) en lees alles wat je wilt weten over houtsoorten, spanranden, keteldiktes en andere factoren die de klank van je set bepalen, een basiscursus bekkens, talloze stem- en demptips om het beste uit je instrument te halen, kooptips voor vellen, alles over stokken en nog veel meer - inclusief alle rudiments en tientallen basisbeats in allerlei stijlen.

'Zou bij elk nieuw drumstel verkocht moeten worden; aanbevolen voor iedereen die drumt,' vind Steve Smith. De eTipboek Drums app werkt op telefoons  en tablets. Voor optimale leesbaarheid gebruik je liefst een tablet of een grotere smartphone. Voor opmerkingen en suggesties voor volgende edities houden we ons aanbevolen! Meer informatie? Klik hier!

Hugo Pinksterboer

Fijn nieuws: december is de perfecte maand om dingen weg te geven. Dat doen wij met eTipboek Drums: download de gratis app via www.tipbook.com/apps en haal vanuit de app G R A T I S de complete editie van eTipboek Drums binnen. 250 pagina's bomvol informatie. Normale prijs € 6,99!! Android-gebruikers betalen € 0,99. Deze actie loopt tot 31 januari 2016.

Ook alle andere eTipboeken zijn gedurende deze periode gratis te downloaden: Versterkers en effecten (ook voor drummers!), Muziek op papier (basistheorie)... Doen!




dunDaan

Uhm, help me ff.

Citaat
Download de gratis app .....
Haal G R A T I S de complete editie binnen .....
En dan

Citaat
Android gebruikers betalen € 0,99
Ik nie begrijp nie.

Anyway, ik heb gewoon de papieren variant, heel leerzaam. Aanrader voor iedere drummer  *O*
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog