Tama Royalstar 14*5" stalen snaredrum (8 lugs) + evt 2 andere snares gratis

Gestart door Stella, jul 31, 2015, 16:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Stella

Ik heb nog een oude Tama Royalstar 14*5" stalen snaredrum (8 lugs) liggen. Ook nog twee andere oudjes die weinig waard zijn qua geluid, maar wellicht heeft iemand wat aan de onderdelen. Het gaat om een oude Kings 14*7" houten snare en een merkloze 14*5 snare met een kek printje.

Alles in één keer weg is natuurlijk het fijnst. Hoef er niet veel voor te hebben, het alternatief is de kringloop.

Cheers




Hoefnix

Is die Kings compleet? Dan heb ik wel interesse om op te knappen. Heb je een prijs in je hoofd?

HHBBXX

Hoi Stella, je hebt een pb van me.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

HHBBXX

Hoi Stella, je hebt een pb van me.
Zoals ik in de pb al zei, wil ik Hoefnix niet in de weg zitten voor die Kings. Als hij die wil, heb ik interesse in de andere 2. Zo niet, dan ben ik in alle 3 geinteresseerd.  *O*
Laat je even wat horen? Bedankt alvast.

Groeten,
Harry.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Hoefnix

HHBBXX nice!

Stella

He! Sorry voor de late reactie aan beide. De Kings is al weg helaas. De andere twee zijn er nog. PB :)

Hoefnix

Hmmmm, niet zo netjes dan.

Harre

Waarom niet? Ze kunnen toch ergens anders ook aangeboden zijn en dat de verkoper in die tijd niet op het forum is geweest?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Mad Devil

Waarom zou je iets neerzetten, en er vervolgens niet naar omkijken.?
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Hoefnix

Omdat ik gewend ben dat we op dit forum niet zo met elkaar omgaan... daarom vind ik het niet zo netjes.
Dit is geen marktplaats waar je afgewimpeld wordt..

Maar het is al goed, jammer maar helaas.

Harre

Okee, ik heb iets off topic geroepen en hoop dat het in dit geval geen probleem is...

Om de enige reden dat niet iedereen dagelijks online zit en dan ook nog hier op het forum kijkt. Er zijn immers meer tijdsbestedingen dan online rond gaan zitten gluren en daarnaast is het toch echt mogelijk om ook dingen buiten het internet om te verkopen om maar een dwarsstraat te noemen.

Begrijp me goed: ik snap de teleurstelling en die zou ik ook hebben als iets aan m'n neus voorbij gaat wat ik graag zou willen hebben, maar om dan te gaan roepen dat het niet netjes is gaat me net even te ver. Het gaat om een verkoop en niet om iets persoonlijks, dus waarom zou je het dan toch persoonlijk opvatten? Dat een forum als dit wat meer een persoonlijk gevoel geeft dan een pagina als Marktplaats, tja... daar ben ik het dan ergens wel mee eens en dat komt de sfeer hier ook zeker ten goede. Maar aan de andere kant hoeft niet iedereen het zo te voelen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hoefnix

Tsja, daar verschillen we dan van mening ;)
Je hoeft ook niet dagelijks online te zijn om af en toe (OP was 31 juli) een reactie te geven.

Een week na dato melden, zonder tussentijds bericht, dat ie al weg is gaat mij dan weer te ver.
Je weet best dat ie hier ook is aangeboden.

(en nee ik ben niet boos en dit was het laatste bericht van mij hierover :) )

HHBBXX

Om het positief af te sluiten, de Tama en de merkloze snare zijn onderweg naar mij. Vandaag contact gehad via whatsapp (na een pb met telefoonnummer) en alles netjes gecommuniceerd en vlot afgehandeld. Het pakket ligt al op het postkantoor,das dan weer wel netjes  *O*
Jammer dat je De Kings niet hebt kunnen scoren, Hoefnix, das wel pech. -O-
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Paul

Als alles dan verkocht en onderweg is, hang ik er een slotje op.

Omhoog