aanpassingen to-do / done list

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

paQ


Joris

een active topics knopje zou wel fijn zijn.

Jochem

Dat je zelf ook je onderwerp kan sluiten en niet alleen mods.

Hammar


een active topics knopje zou wel fijn zijn.


Eens!, die mis ik ook!

Hammar


Dat je zelf ook je onderwerp kan sluiten en niet alleen mods.


Jaja, jij lekker de mod uithangen.

richard

Goed mobiel thema of aansluiten op forumrunner of iets dergelijks.

Jochem


Jaja, jij lekker de mod uithangen.

Dan bedoel ik natuurlijk alleen je eigen onderwerp, wat je zelf het aangemaakt.

Rick

Soms zijn er nog problemen met dubbele aanhalingstekens en letters met tekens erop. Die komen niet helemaal goed door op een of andere manier!

paQ

ik ga vanmiddag een test doen met het deinstalleren van de standaard niet-utf8 taal.

maar je zou kunnen proberen je instellingen op engels te zetten, te saven, en dan terug op nederlands.


CasB


een active topics knopje zou wel fijn zijn.


Die is er. Als je ingelogd bent, eerste linkje onder je naam: 'Toon ongelezen berichten sidns je laatste bezoek'. Of je klikt gewoon hier: http://www.drum-forum.nl/index.php?action=unread

Headshrinker

Smoelt en werkt prima, dit nieuwe forum. Hulde!

Suggestie voor een 'nieuw' subforum:

DRUM-FORUM - FODRUM » GEAR » snaredrums


paQ

<< Vorige Volgende>>
is verwijderd. Hiermee navigeerde je door de topics ipv de pagina's

In de pagination (topic pagina << 1 2 3 enz) heb ik de pijltjes toegevoegd om door de pagina's te bladeren.
<< 1 2 3 ... 10 11 12 >>


musiqman

De optie reacties door derden bij advertenties uit te kunnen schakelen is ook wel een handige aanvulling denk ik.

paQ

wat zou dat moeten doen dan?

musiqman

Geen crap in advertenties. Voor (serieuze) vragen e.d.  iss er PM en mail. Uiteraard geld niet voor een mod die een notificatie wil geven.

paQ

ah zo...
Dat is het verleden al vele malen afgewogen.


animal


Jammer dat er bij een topic van nog geen week oud nu al foto's door gebruikers verwijderd worden, terwijl de berichten gewoon blijven staan. De naam van het topic is er niet voor niks, dus als je wat plaatst, laat dat je foto's staan want anders heeft je bericht hier immers geen enkele waarde...


Het mooiste zou natuurlijk zijn als je de foto's naar de forum-server kunt oploaden (zoals op bijv. het pearl-forum), maar daar zal wel een (te) kostbare oplossing zijn?

paQ

dat is inderdaad (verbruik technisch) best een dure aangelegenheid.

MAAR!!!
er komt binnenkort een oplossing hiervoor in de vorm van een speciaal account.


musiqman


ah zo...
Dat is het verleden al vele malen afgewogen.


En wat was de reden om het niet te doen?

paQ

Daar kan ik niet meer bij.

maar waarom zou er niemand mogen reageren en discussieren over een item?
vraag en antwoord gaat veel vlotter dan

Harre

Over foto's die nu al door gebruikers zijn verwijderd en het eventueel kunnen uploaden van afbeeldingen naar de forum server:


dat is inderdaad (verbruik technisch) best een dure aangelegenheid.

MAAR!!!
er komt binnenkort een oplossing hiervoor in de vorm van een speciaal account.


Goed dat er een speciale account voor komt, maar dan nog... De foto's worden nu door de betreffende gebruikers ook bewust verwijderd en dat is in die situatie dan toch ook mogelijk? In wezen blijf je dan met hetzelfde probleem zitten, tenzij een ge-uploade foto gewoon door een gebruiker niet meer te verwijderen is...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

paQ


Over foto's die nu al door gebruikers zijn verwijderd en het eventueel kunnen uploaden van afbeeldingen naar de forum server:

Goed dat er een speciale account voor komt, maar dan nog... De foto's worden nu door de betreffende gebruikers ook bewust verwijderd en dat is in die situatie dan toch ook mogelijk? In wezen blijf je dan met hetzelfde probleem zitten, tenzij een ge-uploade foto gewoon door een gebruiker niet meer te verwijderen is...


hmm..

zal er eens naar kijken tzt



De mogelijkheid als je een abonnement op een topic hebt en je daar een mail van krijgt, de reactie in de mail te zien. Zeker onderweg is dat verschrikkelijk handig (zodat je niet meteen naar de webpage hoeft te gaan) dit is al het geval bij Drummerworld en PDF.


Dit is een instelling:
Profiel > Overzicht
Profiel wijzigen > Notificaties
"Bij het versturen van een notificatie van een reactie, de reactie in kwestie als deel van de e-mail meesturen" aanvinken
klik op "Instellingen opslaan"

musiqman


musiqman


Daar kan ik niet meer bij.

maar waarom zou er niemand mogen reageren en discussieren over een item?
vraag en antwoord gaat veel vlotter dan


Op MP kan je ook niet discussieren. Waarom zou je ook moeten willen discussieren over een item. Je hebt interesse of niet (of je stelt een vraag en doet dat per MP of mail) ik ze de toegevoegde waar niet van een discussie over een aangeboden/gevraagd product.

paQ

jij wellicht niet, (veel) anderen wel :)


Omhoog