aanpassingen to-do / done list

Gestart door paQ, sep 15, 2011, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Laurens

omdat niet iedereen foto's online heeft staan....

Nlz

Misschien een upload-optie voor in de vraag en aanbod? En als de advertentie dan na twee maanden gesloten wordt de geplaatste afbeeldingen verwijderen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

paQ

sja.. dan zou je nog steeds iemand moeten verplichten uberhaupt een foto te maken

Nlz

Als een foto verplicht wordt wel ja.
Maar het zou het voor velen wel vergemakkelijken überhaupt een foto te plaatsen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

paQ

kwee niet... denk er nog even over.
Het is ene net zo kleine moeite om even iets in je dropbox te kwakken.

Jochem

Ja precies, je moet er iets voor over hebben!

groovemaker

Kun je ook je gebruikersnaam veranderen?
If it's too Loud you're too old!

paQ

#157
feb 14, 2012, 21:21 Last Edit: feb 14, 2012, 21:21 by paQ
wat moet het worden?

groovemaker


Verander het maar in 'groovemaker'......

Mooi dat jullie dit soort dingen zo snel op deze manier aanpakken!
Mijn complimenten!
If it's too Loud you're too old!

paQ

Done
Even nieuwe wachtwoord procedure volgen (gemigreerd account nu, dus de software moet je even verifieren)

groovemaker

Het werkt!

Dan k u dank u....
If it's too Loud you're too old!

Headshrinker

Hoe ik 't voor elkaar heb gekregen, weet ik niet (waarschijnlijk een rare toetscombinatie ingedrukt bij 't knippen en plakken), maar ik krijg nu op dit forum nogal grote letters bij 't lezen en tikken van berichten.

Heeft iemand een snelle oplossing? (Kan er zelf zo snel geen vinden. Sorry.)

Headshrinker


Hoe ik 't voor elkaar heb gekregen, weet ik niet (waarschijnlijk een rare toetscombinatie ingedrukt bij 't knippen en plakken), maar ik krijg nu op dit forum nogal grote letters bij 't lezen en tikken van berichten.

Heeft iemand een snelle oplossing? (Kan er zelf zo snel geen vinden. Sorry.)


Toch gevonden: control-toets ingedrukt houden en aan het muiswieltje draaien.  8)7

Nlz

Control + 0 (nul dus) zet je zoom weer terug op 100%

Ik zie op de aaipet in safari aan beide zijden van de topic een lange rij smileys staan? Van het type :D maar dan weer wel in een andere uitvoering dan de standaard forum-smileys..
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

Ik niet..??
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Ik nu ook niet meer  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Tommiiee

Waarom is ervoor gekozen om de namen van de forums niet van een hoofdletter te voorzien?

dunDaan

Welke namen?? Bedoel je de topics of het forum??
Heb je er last van  :6??
(Welkom trouwens :) Je had wellicht een iets andere post als 1e post neer kunnen zetten ....  -O-)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Tommiiee


Welke namen?? Bedoel je de topics of het forum??
Heb je er last van  :6??
(Welkom trouwens :) Je had wellicht een iets andere post als 1e post neer kunnen zetten ....  -O-)

De namen van de forums (op de forumindex). Ja, ik heb er last van (maar dat kan ook zijn omdat ik een compulsieve taalnazi ben). Het oogt ook wat onprofessioneel in mijn ogen.

Daarnaast vind ik niet dat ik eerst andere posts moet plaatsen voordat ik dit aan mag kaarten..

Animal baars

#169
aug 06, 2012, 14:13 Last Edit: aug 06, 2012, 14:15 by Animal baars
Ik ben van mening dat je eerst wat positiefs toe moet voegen aan het forum en laten zien dat je een 'blijvertje' bent, voordat je over uiterlijkheden begint te piepen.

Ook als drummende compulsieve taalnazi kun je eerst positieve en inhoudelijke dingen plaatsen voordat je dit soort dingen aan kaart.

Verder is het hoofdletter gebruik/gebrek consistent dus een stijl van dit forum. Mocht je dat niet leuk vinden of je er te erg aan storen kun je altijd naar drumforum.nl of drummers.nl. Daar vind je alleen nauwelijks actieve gebruikers, die zitten hier.

dunDaan


Ja, ik heb er last van

Ik vrees dat je de enige bent.


Daarnaast vind ik niet dat ik eerst andere posts moet plaatsen voordat ik dit aan mag kaarten..

Het is een DRUMforum, geen Nederlandse taal forum. Als iemand er een zootje van maakt met spelling mag je 'm er ook best op wijzen, maar houdt het verder aub. bij vragen / opmerkingen over drums en alles wat daarmee te maken heeft .....
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Tommiiee


Ik ben van mening dat je eerst wat positiefs toe moet voegen aan het forum en laten zien dat je een 'blijvertje' bent, voordat je over uiterlijkheden begint te piepen.

Dan zijn we het niet met elkaar eens, maar dat is prima.

Ook als drummende compulsieve taalnazi kun je eerst positieve en inhoudelijke dingen plaatsen voordat je dit soort dingen aan kaart.

Klopt, maar zie bovenstaande antwoord.


Verder is het hoofdletter gebruik/gebrek consistent dus een stijl van dit forum. Mocht je dat niet leuk vinden of je er te erg aan storen kun je altijd naar drumforum.nl of drummers.nl. Daar vind je alleen nauwelijks actieve gebruikers, die zitten hier.

Het is inderdaad consistent. Een ander forum opzoeken is in principe geen optie, aangezien ik zojuist van drumforum afkom (had een PB gekregen die ik niet kon lezen), vandaar dat ik het jammer vind.


Ik vrees dat je de enige bent.
Het is een DRUMforum, geen Nederlandse taal forum. Als iemand er een zootje van maakt met spelling mag je 'm er ook best op wijzen, maar houdt het verder aub. bij vragen / opmerkingen over drums en alles wat daarmee te maken heeft .....

Het is inderdaad een drumforum, maar dit topic is juist níet bedoeld voor vragen/opmerkingen over drums en alles wat daarmee te maken heeft :) Vandaar dat ik het ook hier plaats. Het kan ook goed zijn dat ik inderdaad de enige ben en dan heb ik dus sowieso pech, maar ik vroeg me gewoon af waarom er geen hoofdletters gebruikt werden. Het staat in mijn ogen onprofessioneel en vooral 'lui'.

paQ

#172
aug 06, 2012, 15:26 Last Edit: aug 06, 2012, 16:37 by paQ

Het oogt ook wat onprofessioneel in mijn ogen.


Nee hoor... dat is hip :)

Want als je met een hoofdletter begint, dan impliceer je een zin (of naam) en die sluit je af met een .

dus... dat

Anserini



Het is inderdaad een drumforum, maar dit topic is juist níet bedoeld voor vragen/opmerkingen over drums en alles wat daarmee te maken heeft *punt* :) Vandaar dat ik het ook hier plaats. Het kan ook goed zijn dat ik inderdaad de enige ben en dan heb ik dus sowieso pech, maar ik vroeg me gewoon af waarom er geen hoofdletters gebruikt werden. Het staat in mijn ogen onprofessioneel en vooral 'lui'.
:R

harmen 18

Kijk, grammatica nazi's (of is dat aan elkaar?) hebben we hier al genoeg. Als je wat weet toe te voegen op drumgebied, dan is het echt geen probleem dat je soms iemand wijst op zijn (of haar) taalfouten.


Nu is het gewoon:

Heb je er last van? Zorg maar dat je er gemak van krijgt.

Omhoog