Oude bekkenstandaard

Gestart door baszuidwijk, apr 06, 2015, 09:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

baszuidwijk

Wie of wie heeft er nog een oude bekkenstandaard liggen? Liefst een rechte (geen boom) en met enkel-uitgevoerde poten. Maar als je iets anders hebt liggen, dan loop ik daar ook niet voor weg :)

Black Page

Bas  Ff checkuh op www.jouwdrumstel.nl....

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Mad Devil

Ik heb wat staan. Wat heb je er voor over?
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

Uiteraard de rechter stand. Is inclusief de quick-lock.


Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

baszuidwijk

Zoek iets van rond de € 15. Mag dus gerust oude meuk zijn.

Mad Devil

Oh, uh,.. ja! Dat moet zeker dan wel oude meuk zijn.  Die van mij moet toch wel weg voor € 25 euro.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

baszuidwijk

Oh, uh,.. ja! Dat moet zeker dan wel oude meuk zijn.  Die van mij moet toch wel weg voor € 25 euro.
Die van jou is gewoon nog te mooi :)
Zoek eigenlijk gewoon zoiets:



Ik vind het niet erg als de viltjes ontbreken of als ik nog met een brillo aan de slag moet om het chroom weer een beetje toonbaar te maken.

Omhoog