test 1... 2.... 3...

Gestart door paQ, mrt 28, 2015, 21:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nijlpaard

Looking mighty good
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

HHBBXX

En meteen m'n abonnee-ster erbij, soepeltjes. Zie je vaak toch wel anders op andere forums die ik bezoek... Goed geregeld paQ. :Y
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

paQ

En meteen m'n abonnee-ster erbij, soepeltjes. Zie je vaak toch wel anders op andere forums die ik bezoek... Goed geregeld Paq. :Y
:)

en VIP acces ;)


dat automatiseren van de abonnementen was trouwens een van de zaken die het meeste tijd (en geld :D, he? @leeqnl :P ) heeft gekost...

Otje

Abonnement geregeld en betaald, jaarlijks via Paypal. Simpel en snel, cool. 8)
Bij mij duurde het iets langer voordat 't zover was, maar hier ben ik dan toch uiteindelijk.. ! Het 'vernieuwde' drumforum = Top! Wel weer effe wennen zeg..  :/

Nijlpaard

#29
mrt 28, 2015, 23:14 Last Edit: mrt 28, 2015, 23:16 by Nijlpaard
Nog wel een puntje

Achter Gear-> drumkits en snaredrums staat een snellink naar een topic in chit-chat

De link achter Spelen -> oefenruimte verwijst ook naar een ander subforum
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

paQ

#30
mrt 28, 2015, 23:16 Last Edit: mrt 28, 2015, 23:25 by paQ
yep... er ging op het allerlaatst iets mis met de database.  De laatste 10 posts ofzo zijn ook verloren geraakt, en daardoor kloppen er wat gelogde link_id's niet met de daadwerkelijke id's.
Als het goed is lost zich dat vanzelf op zodra er gereplied is. Althans, zover ik kan zijn de betreffende topics zelf niet kapot.

Robert-Jan

dat automatiseren van de abonnementen was trouwens een van de zaken die het meeste tijd (en geld :D, he? @leeqnl :P ) heeft gekost...
Kuch..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ


havezet

Gefeliciteerd!!

NathanR

Toppie!

stefan

Klopt het dat Tapatalk nog niet helemaal goed werkt?
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

richardcs65

Ziet er goed uit !!!
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

paQ

Nog wel een puntje

Achter Gear-> drumkits en snaredrums staat een snellink naar een topic in chit-chat

De link achter Spelen -> oefenruimte verwijst ook naar een ander subforum
Hij staat weer goed :)

NathanR

Klopt het dat Tapatalk nog niet helemaal goed werkt?
In principe heb je Tapatalk niet meer nodig vanaf nu.
Het nieuwe forum is namelijk 'responsive', het schaalt naar het formaat van je device waar je op zit.
Op je telefoon kan je dus uitstekend in de browser gebruik maken van het forum, zonder dat je constant hoeft in-, en uit te zoomen.

Dockland

Ziet er TOP uit heren, mooi werk gefeliciteerd 8)  Hoe kan ik VIP worden?
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

paQ


Hammar

euhhhh doe ik 't?

paQ


Dockland

:)  http://www.drum-forum.nl/index.php?action=profile;area=subscriptions
Check...moest wel het stof van mijn Paypalrekening afblazen :-)
"Toch liever oude Tama's en oude Paiste's......en soms ook Ufip's"

Hoefnix

Is er een topic waar wij eventuele opmerkingen/aanvullingen kunnen posten?
Hebben jullie daar behoefte aan?

Klein voorbeeldje:
Als je de lijst met ongelezen berichten hebt ontbreekt het pijltje om direct naar je laatst ongelezen bericht te gaan. Nu moet ik de pagina kiezen en zelf naar dat punt scrollen. Het pijltje terughalen lijkt me handig.

paQ

Is er een topic waar wij eventuele opmerkingen/aanvullingen kunnen posten?
Hebben jullie daar behoefte aan?

Klein voorbeeldje:
Als je de lijst met ongelezen berichten hebt ontbreekt het pijltje om direct naar je laatst ongelezen bericht te gaan. Nu moet ik de pagina kiezen en zelf naar dat punt scrollen. Het pijltje terughalen lijkt me handig.
yes noted :)

Onder een bepaalde resolutie (kleinere tablets en smartphones) laat het theme die informatie weg.
Ik ga kijken of er nog plek is voor die linkjes, of dat we de uitwerking van de link anders kunnen laten verlopen. 

Nijlpaard

Als je op "Nieuw" in de lijst met ongelezen topics topics klikt ga je meteen naar het laatst gelezen bericht.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hoefnix

euhh bij mij ook op een 27" scherm ..... ;)

Guuz

Ziet er goed uit!

paQ

euhh bij mij ook op een 27" scherm ..... ;)
nee je moet ook op de datum klikken he ;)

Omhoog