Past het, of niet?

Gestart door Mad Devil, mrt 25, 2015, 21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Mad Devil

Ik heb sinds kort een DW 7000 aangeschafd, en zoek daar nog een bag of koffer voor.
Op Marktplaats word een Tama Iron Cobra koffer aangeboden, dus nu is mijn vraag, "gaat de DW daar inpassen"? Of is deze heel specifiek voor deze Tama gemaakt?
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

leeqnl

#1
mrt 25, 2015, 21:38 Last Edit: mrt 25, 2015, 21:38 by leeqnl
Ik heb zelf een iron cobra, en deze past precies in de (plastic) iron cobra koffer. Als de DW7000 iets afwijkt in afmetingen ten opzichte van de iron cobra verwacht ik dus dat het niet gaat passen. Als je wilt kan ik morgen wel even foto's maken en hier posten, dan weet je beter hoe het zit.

MatiZ

http://www.thomann.de/nl/millenium_twinpedal_bag.htm

Deze tas is prima voor een (twin)pedaaltje en niet duur :)
Gretsch Renown Maple (Blue Metal) | Gretsch 13" Mark Schulman snare | Zildjian A Custom cymbals | DW hardware | Jobeky L/V Real feel cymbals | Jobeky triggers | ATV aD5 module

Mad Devil


Ik heb zelf een iron cobra, en deze past precies in de (plastic) iron cobra koffer. Als de DW7000 iets afwijkt in afmetingen ten opzichte van de iron cobra verwacht ik dus dat het niet gaat passen. Als je wilt kan ik morgen wel even foto's maken en hier posten, dan weet je beter hoe het zit.


Ik geloof je op je woord. Ik ga het niet gokken, bedankt voor je snelle reactie.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

Das zeker een prima bag, Matiz. En die prijs dan,....Super!! Ik ga hem bestellen.
Ook jij bedankt voor de tip.

Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Stella

Mooi als dingen zo snel worden opgelost :) All hail the inter highway :Y

Omhoog