DW 7000 pedaal

Gestart door WDrums, mrt 05, 2015, 23:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

WDrums

Hallo,

Bij deze bied ik een DW 7000 bassdrum pedaal aan. Het is een super degelijk pedaal en werkt perfect. Hoeft alleen even afgestoft te worden. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.

Groet,
Wieger



WDrums

richtprijs 100 euro

Paul

Zou je voor het aanpassen van je ads in het vervolg de 'Wijizig'-knop willen gebruiken i.p.v. onnodig kicken? Dankje.

Mad Devil

#3
mrt 11, 2015, 14:48 Last Edit: mrt 11, 2015, 18:12 by Mad Devil
Ik heb mijn bod weggehaald, want de richtprijs is 100 euro. Of,....elk "aannemelijk" bod.
Ik zie dat er al een week een bod op Marktplaats staat, van € 100 euro. Maar kennelijk wacht je op de hoofdprijs.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

WDrums

Oh je hebt gelijk.. Die heb ik nog niet verwijderd. Die persoon is wezen checken, maar vond m te zwaar.
Ik wacht volgens mij niet perse op de hoofdprijs. Wil er gewoon 100 euro voor. En dat vind ik absoluut geen hoofdprijs voor zo'n pedaal. Maar misschien denkt men daar anders over.

Nijlpaard

Dus is dat geen richtprijs maar gewoon de vaste prijs. Misschien handig dat je dat dan ook zo noemt. Dat voorkomt verwarring en onnodig bieden
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Mad Devil

Wat ik ook nog even wil benoemen is, de zin, "hoeft alleen even afgestoft te worden". Kijk, we hebben niet allemaal bakken met geld, en in mijn geval moet ik meerdere malen nadenken en afwegen eer ik iets aanschaf. Kan er aan de hand van de foto's niet helemaal 100% vanuit gaan wat de staat is. Daarmee wil ik zeggen dat de pedaal er zo ogenlijk wat verwaarloosd uit ziet. Zelf ben ik zeer zuinig op mijn spullen, en haal regelmatig een lapje over de ketels en hardware. Zeker als ik wat op Marktplaats aanbied, zorg ik er voor dat alles er tip top uit ziet, waarmee ik een koper niet voor verrassingen hoeft komen te staan.
Vandaar mijn kritische noot, dat wanneer ik door de afstand de pedaal niet met eigen ogen kan komen beoordelen, zorg dan dat de spullen er tip top uit zien. En zeker als je een vast bedrag in je hoofd hebt.
Ik wil daarmee absoluut niet zeggen dat ik er geen 100 euro voor over heb, integendeel. Maar nogmaals aan de hand van de foto's en de zin "moet nog wel even afgestoft worden", komt het bij mij over als iemand die niet erg netjes en zuinig op zijn spullen is.

Je mag aannemen dat ik geïnteresseerd ben, maar nog niet overtuigd genoeg.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

WDrums

Verkocht

Omhoog