Ventilator

Gestart door Tim Zuidberg, jan 18, 2015, 18:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Tim Zuidberg

Hallo drummers,

Ik ben op zoek naar een compacte ventilator dat op mijn drumstel gemonteerd kan worden die tijdens optredens mijn hoofd koel kan houden. :)

Ik ben op het internet wel de BlowIt fan's tegengekomen maar die zijn met $99 wel aan de prijzige kant.

Heeft iemand hier toevallig nog tips of ervaringen met andere ventilatoren?

dunDaan

Niet helemaal het antwoord wat je zoekt maar een kleine tip: ik weet niet of je al vaker met een ventilator hebt gespeeld, maar ik word er alleen maar snotverkouden van. Daar zou je voor op kunnen passen.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

musiqman

Een alles in 1 oplossing is idd de BlowIt fan. Of je zoekt een fan die dezelfde afmetingen hebt en knutselt zelf iets in elkaar ;)

Tim Zuidberg

Dank voor de tips!

Harre

Zelf maken kan, maar komt er denk ik nooit zo strak uit te zien als de BlowIt fan. Het enige wat ik me kan bedenken is een podium ventilator, maar ja... die kan vanwege de afmetingen niet tussen je kit gebouwd worden. Dingen zijn wel een heel stuk goedkoper, dat dan wel.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Rick

Gewoon een vloerventilator kopen voor 3 tientjes bij de blokker. Passen onder je floortom, dus staan niet in de weg, en ze zijn verchroomd dus past prima bij je hardware.

Joris

Ik gebruikte eerder ook bijna altijd een ventilator met oefenen, maar icm veel zweten vind ik het toch niet echt meer een succes.

animal


Gewoon een vloerventilator kopen voor 3 tientjes bij de blokker. Passen onder je floortom, dus staan niet in de weg, en ze zijn verchroomd dus past prima bij je hardware.


Die gebruik ik ook, werkt prima. Ik moet er ook niet aan denken continue de wind vol op het gezicht te hebben staan, ik ben Hans Klok niet! ;)

Harre


Ik moet er ook niet aan denken continue de wind vol op het gezicht te hebben staan, ik ben Hans Klok niet! ;)

Ah, dus dát is de reden dat m'n weelderig haardos door de jaren heen is verdwenen...  :w
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.


animal


Otje


Gewoon een vloerventilator kopen voor 3 tientjes bij de blokker.

Zoiets dus..


musiqman

Deze is uber basic (maar doet het hier al meer dan 15 jaar)


baszuidwijk

Ik gebruik wanneer het in de zomer heet is een tafelventilator. Die zet ik dan achter me op de grond met de zwenkstand aan. Zo zit ik niet continu in de wind, maar komt er regelmatig een fris briesje over mijn rug.

Omhoog