Gezocht: "22 ebony reso-vel

Gestart door Mad Devil, jan 03, 2015, 20:52

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Mad Devil

Voor mijn "22 bass, zoek ik een ebony reso vel. Hij moet er nog wel een beetje knap uit zien, en liefst met mic.hole. Het is voor een Sonor kit, dus dat mag er op staan, voor de rest boeit het me niet van welk merk.   
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Hoefnix

De lokale drumshop?

Mad Devil


De lokale drumshop?


Joh!
Lokale shop is hier een eindje rijden vandaan,....ten tweede, heb ik een tweede hands kitje op de kop getikt, die ik helemaal, maar dan ook echt helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt, gepoetst en gesmeerd.
Vind het leuker en een sport om hem zo low-budget mogelijk te houden.
Eergisteren een spanring en reso-vel gescoord voor de onderzijde van de "16 inch floortom, nu dus nog een "22 bassdrum vel, en een andere tomhouder.

Als het uiteindelijk niet lukt,...tja dan ga ik inderdaad even naar de shop.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

baszuidwijk

Je zou ook eens kunnen kijken bij Tunnel (http://www.tunnel-arnhem.nl). Dat is een soort kringloopwinkel voor drumspullen.

Mad Devil

Dank je Bas,.....ik heb daar al vaker rond geneusd. Leuke site met genoeg spulletjes.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Hoefnix

Een nieuw Ebony Sonor vel kost 30 euro.
Je lokale drumshop zou maar zo een oud vel kunnen hebben liggen voor een zacht prijsje..

Maar ja dat vind je niet zo'n goed idee.

Overigens hebben we ook een voorstel topic waar ik je bijdrage nog niet heb gezien ;)

Mad Devil


Maar ja dat vind je niet zo'n goed idee.


:?

citaat HOEFNIX:
Overigens hebben we ook een voorstel topic waar ik je bijdrage nog niet heb gezien ;)

Heb je helemaal gelijk in: had ik nog niet ontdekt/zover was ik nog niet. Ga ik zo dadelijk doen., voor degene die daar op zit te wachten.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

Ik zie inderdaad, dat een vel mèt port-hole slechts €32,-- kost. Das aardig wat goedkoper dan in de winkel. Dan heb ik het nog thuis bezorgd ook.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Hammar


Mad Devil

Gaaf,....deze groepen kon ik niet,...meteen toegevoegd.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Crashtestdrummie

Ik heb nog een fonkelnieuw 22 inch EVANS resonansvel met porthole (verstevigd) liggen

Was een erg prijzig dik resonantievel met soort van kickport geintegreerd

Stuur me gerust een berichtje bij interesse

Mad Devil

Ik weet wat je bedoelt; ik houd het even in gedachte, ik heb iets gevonden, maar de vraag is aan deze aanbieder of hij dit vel wil verzenden.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Mad Devil

Ik ben dus inmiddels voorzien, en blij.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Omhoog