'Bekkens', Bekkentas en Andere kleine dingen te koop (Voor lage prijzen)

Gestart door FoREVer, nov 03, 2014, 00:08

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Ik woonochtend in Breda heb laatst ontdekt dat de fundering van het huis een beetje inzakt van alle drumspullen die ik bij elkaar hamster. dus ik dacht laat ik het is te koop zetten voor kleine bedragen!

de bekkens zijn ultrahandig voor een oefenruimte of een beginnende drummert

"Bekkens"
Paiste 200 20" Ride, geen sheuren wel een uitgevreesde keyhole, de klank en de stevigheid lijden hier niet onder, speciale prijs i.v.m. keyhole bieden vanaf €5,00
Meinl MCS 16" Crash, geen scheuren of keyholes Bieden vanaf €20,00
Stagg SH 14: Hihat geen scheuren of keyholes bieden vanaf €5,00

Al het blik in 1x kopen? 40,00 euro inclusief verzending (€35 zonder)

Stevige protection racket bekkentas AAA 22" (waterafstotend met goede rits etc.) nieuw was deze tas €80,00 dus wil ik er minstens €35,00 voor (is nog in goede staat! en lifetime warrenty bij protection racket zelf, check site!)

percussie
Meinl Tambourine rood,mooie tambourijn kostplaatje nieuw is €39,00 ik wel er minimaal €10,00 voor
Multikabel
Thoman multikabel, heb ik gebruikt voor live opnemen drums 1 hele keer, daarna heeft de band er een gekocht. €10,00

Alles in 1x? €80,00













Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

JohanDrumt

Multikabel + Paiste ride 20 incl. verzenden geboden  :)
Gretsch Catalina Maple - Zildjian Avedis New Beat 14" Hi-Hat - Zildjian A Custom 15" Crash - Zildjian Avedis 16" Medium Crash - Paiste Sound Formula 20" Full Ride - Zildjian Avedis 10" Splash

FoREVer


Multikabel + Paiste ride 20 incl. verzenden geboden  :)


sorry, maar de multikabel heeft Mees al soort van gekocht en die was net iets eerder. Wel kan ik de ride voor je opsturen! hoeveel wil je daarvoor betalen incl. verzenden ik zelf zat te denken aan €12,50 omdat ik voor deze een aparte doos moet regelen
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

JohanDrumt


sorry, maar de multikabel heeft Mees al soort van gekocht en die was net iets eerder. Wel kan ik de ride voor je opsturen! hoeveel wil je daarvoor betalen incl. verzenden ik zelf zat te denken aan €12,50 omdat ik voor deze een aparte doos moet regelen

Ik laat het nog even weten ;) Deed het in eerste instantie om het mooie combiprijsje, maar kan de cymbal wellicht toch gebruiken ;) Je hoort nog van me!
Gretsch Catalina Maple - Zildjian Avedis New Beat 14" Hi-Hat - Zildjian A Custom 15" Crash - Zildjian Avedis 16" Medium Crash - Paiste Sound Formula 20" Full Ride - Zildjian Avedis 10" Splash

FoREVer


Ik laat het nog even weten ;) Deed het in eerste instantie om het mooie combiprijsje, maar kan de cymbal wellicht toch gebruiken ;) Je hoort nog van me!


prima!
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

JohanDrumt

Momenteel kan ik de cymbal niet echt gebruiken, dus ik trek mij voorlopig terug. Mocht ie over een tijdje nog online staan, dan sluit ik niet uit alsnog weer interesse te hebben ;)
Gretsch Catalina Maple - Zildjian Avedis New Beat 14" Hi-Hat - Zildjian A Custom 15" Crash - Zildjian Avedis 16" Medium Crash - Paiste Sound Formula 20" Full Ride - Zildjian Avedis 10" Splash

Loper Boh

Hi Johan,

wat mij betreft ben je de bekkens kwijt; moet je wel even reageren op het PB wat ik je heb gestuurd.   :?
Neem anders even kontakt op via mail:  paranor@online.nl   :)
Bronze is beautiful...

JohanDrumt


Hi Johan,

wat mij betreft ben je de bekkens kwijt; moet je wel even reageren op het PB wat ik je heb gestuurd.   :?
Neem anders even kontakt op via mail:  paranor@online.nl   :)

Ik heb niks te koop geloof ik?  ;)
Gretsch Catalina Maple - Zildjian Avedis New Beat 14" Hi-Hat - Zildjian A Custom 15" Crash - Zildjian Avedis 16" Medium Crash - Paiste Sound Formula 20" Full Ride - Zildjian Avedis 10" Splash

Loper Boh


Ik heb niks te koop geloof ik?  ;)


8zucht8  ik maak er een zootje van.  8)7
Was ik al achter, maar je kunt reakties niet meer verwijderen (of heb ik weeeeeeer wat gemist...???)   :?

De vraag is dus voorAnthony.
Bij deze dus:  Anthony: je hebt de bekkens wat mij betreft verkocht, maar een reaktie zou dan wel handig zijn....
e-mail:  paranor@online.nl
Bronze is beautiful...

Omhoog