Pearl Vision Shellset 5 Delig ZGAN

Gestart door thijsao, jun 22, 2014, 16:17

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

thijsao

Drumvrienden!

Ik heb een Pearl Vision Shellset te koop staan. Maten zijn: 22" Bassdrum, 10" en 12" Tom & 14'' en 16'' Floortom (Speciaal!)

Deze set is paar jaar matig bespeeld en enkele keren netjes vervoerd in hoezen. Er zitten geen beschadigingen, scheuren of krassen op. Dit is de enige Vision set in de omloop met 16" Floortom, deze heb ik namelijk apart in de fabriek van Pearl bijbesteld. De verkoop gaat alleen om de Shellset inclusief tompoten en staanders voor toms. Snare (Pearl Sensitone) eventueel tegen meerprijs. Nieuwwaarde van de Shellset inclusief de 16" Floortom ligt op 1300 euro. Graag bieden naar waarde, uitproberen mag. (op de 10" Tom ligt nog het fabrieksvel, deze is namelijk niet gebruikt maar voor de foto geplaatst op de kit).

De set klinkt fantastisch en is enorm veelzijdig door de vele toms. Maar ik heb inmiddels een nieuwe duurdere set gekocht en daarom gebruik ik deze niet meer.






taco

je bedoelt ws. dat je later een 16 inch floor hebt besteld voor je set met 10,12,14 configuratie. 16 inch floortom zijn er genoeg namelijk. ook in sets. http://pearldrum.com/products/kits/drumsets/vision/vision-birch-vbl/#configurations

Loper Boh

Geen idee hoe ik een quote van een vorige spreker creëer, maar correct:
ik heb zelf ook een Vision kit met 16" floortom.
Bronze is beautiful...

Loper Boh

#3
jul 19, 2014, 17:41 Last Edit: jul 19, 2014, 17:48 by Loper Boh
Geen idee hoe ik een quote van een vorige spreker creëer, maar correct :Y:
ik heb zelf ook een Vision kit met 16" floortom.

b.t.w.:  inmiddels citaat-optie gevonden....  [sorry for the mess]
krijg het vorige bericht niet weg...  Help!
Bronze is beautiful...

Omhoog