Voor mij is Edrum hetzelfde als akoestich

Gestart door erisnobody, jun 03, 2014, 19:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

erisnobody

Hoi allemaal,

Bij deze wil ik even reageren op de voor mij onzinnige discussies over Edrum versus akoestisch.
Mijn persoonlijke ervaring is dat als je de opstelling van allebei de drumstellen hetzelfde houd het allemaal weinig uitmaakt en een heleboel drummers doen alsof akoestisch heilig is maar dat is het dus niet.(voor mij althans)
Er zijn al een heleboel discussies hierover maar om een simpel voorbeeld te geven is als je b.v. de roland TD 8 of de td 12 bespeeld in dezelfde opstelling als akoestich dan is het nagenoeg hetzelfde  en ja er zijn kleine dingen die inderdaad niet te vergelijken zijn maar als je diep in de instellingen duikt dan kun je alles inregelen zoals de feel de accenten en alles wat je maar kan bedenken.

Groetjes Willie


Otje


Hoi allemaal,

Bij deze wil ik even reageren op de voor mij onzinnige discussies over Edrum versus akoestisch.
....

Groetjes Willie


Dus..., zullen we 't hierbij maar laten (?)

Hoefnix

De discussie is voor jou onzinning ;)

Ik drum op een TD20 en een paar adrums.. het is hetzelfde maar toch net even anders.

erisnobody

Nou het gaat er mij alleen om dat als iemand informatie zoekt hij of zij deze informatie moet kunnen vertrouwen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat uit veel antwoorden blijkt dat een heleboel mensen elkaar napraten zonder een eigen mening of eventuele ervaring wat resulteert in een onzinnig antwoord.
Van mij mag er op dit topic zoals Otje zei eventueel een slotje op dat maakt mij echt niks uit het enige wat ik probeer is andere te helpen met zoveel mogelijk eerlijke informatie en geen onzin verhalen

NathanR

#4
jun 03, 2014, 20:18 Last Edit: jun 03, 2014, 21:09 by Robert-Jan
Commentaar van de moderator  :N

Rick

Daarom klinkt een akoestische gitaar ook vrijwel exact het zelfde als een electrische! Zitten ook van die snaren op en van die fretten die je in moet drukken enzo, bijna geen verschil!

:?

Robert-Jan

Inderdaad er zijn al heel veel discussies over en als je daar op wilt reageren , reageer dan daar.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog