EINDELIJK heb ik de oplossing gevonden, geen ruzie meer met de buren!

Gestart door JanHihat, mrt 05, 2014, 13:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

JanHihat

Eureka eindelijk de oplossing gevonden, die ik graag met jullie wil delen.
Maanden lang ben ik bezig geweest met matjes, rubber en wat al niet meer om de Bass pedaal niet zo te laten resoneren.
Dacht dat ik na de aankoop van een elektronisch drumstel eindelijk weer thuis kon drummen, maar helaas hadden de buren erg veel last van mijn Bass pedaal.

Bij toeval kwam ik in Zoetermeer bij een klein maar gezellig muziekwinkeltje, waar ze de zelfde problemen hadden ondervonden.
Zij hadden de oplossing voor mij, een Bass pedaal trigger, in de vorm van een 10x15 apparaatje die ik makkelijk op mijn Bass pedaal kon plaatsen.

Geen moeilijk gedoe, geen trillingen meer en geen klagende buren meer!!

Wilde dit even met jullie delen, hoop dat meer mensen hier wat aan hebben.

Gr Jan   

drum1964

Eerst en vooral welkom op dit forum.
Fijn dat je een oplossing gevonden hebt, iedereen gelukkig.
Plaats eens een foto als je kan, ben wel benieuwd.
Veel drum en leesplezier.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

EcoR

#2
mrt 05, 2014, 15:21 Last Edit: mrt 05, 2014, 15:23 by EcoR
Ik gok dat het hier om gaat:



http://triggera.com/kick-pedal-trigger


paQ


JanHihat

Goeie morgen,

Dank!

Ja zo ziet hij er uit, echt geweldig, wat een uitvinding!

Gr Jan

Technobeat


Het is een mooie oplossing als je erg lastige buren hebt zoals JanHihat ( overigens van harte welkom op dit toffe Drum-Forum :) )
Maar persoonlijk mis ik iets , idd..... de bewegende beater , ik weet het niet hoe ik het moet zeggen .... iets van gevoel of zo :') .
Gelukkig heb ik in de voorbije jaren nog nooit één klacht uit de buurt gehad van iemand betreffende drumgeluiden , dus ga ik er van uit dat die er dus niet zijn :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Otje

Vind ik ook Tech. Hebbie een prachtige e-kit, staat er zo'n 'gevalletje' onder. :F . Nee, dan maar de 'Noise Eater. (wat een idiote benaming vind ik dat toch...) Als ie waar maakt van wat er over geschreven wordt, "75 0/0 minder contact geluid", is dat een prima alternatief. Maar of dat zo is?

Hammar

Hmm ben ik de enige die dit nogal spammerig vind overkomen?

NathanR


Hmm ben ik de enige die dit nogal spammerig vind overkomen?


That's what I thought.

Robert-Jan

Ik vind het opmerkelijk dat de prijs bij de winkel in zoetermeer €85,- en je het ook direct bij de fabrikant kan bestellen voor €60,- incl verzenden.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

erisnobody

Hoi,

Ook ik had een klagende buurman over contact geluid, ik heb toen via marktplaats trillingsvrije Vilt/foam gekocht die onder zware machines word gelegd en het probleem was opgelost

Hammar


baszuidwijk

Gewoon nieuwsgierig ... heeft iemand ooit nog iets van 'JanHihat' op dit forum vernomen? Ik denk dat we kunnen aannemen dat dit idd gewoon een ordinaire spam-actie was.  :N

Het wachten is op de volgende BobBassPedaal, RickRide, KeesCrash, CharleyChina, SimonSnare, TimTom, FlorisFloor of een andere newbie die 1 bericht post en ons allen verblijdt met een 'dit móét je hebben' lofzang.

Jip

OMG! AMAZING! Vegan drumming!

Echt, mijn drummingperformance is omhoog gegaan sinds ik ben overgestapt naar een veganistisch dieet. En je spaart er ook nog eens dieren, de planeet en je gezondheid mee!

Stap nu over. Echt. Heus...

Hoefnix

JanHihat heeft 2 berichten geplaatst.. in deze thread en dat is alles.
Niemand die zijn frutsel heeft gekocht.

Elfje

Kijk ook eens op de site van Lidwish solutions. Scheelt veel. Je kunt de ultratones ook gebruiken op e-drums

Technobeat


Niet voor het één of ander , maar heb jij soms aandelen in Lidwish solutions Elfje ?
ik zie dat je in diverse ( oude ) topics deze naam laat vallen .

En reageren op een topic van ruim anderhalf jaar oud is niet echt zinvol meer lijkt me :/  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Elfje

Ik ben er gewoon erg enthousiast over en wil graag mensen verder helpen die net zoals ik eerst last hadden met de buren. Zoals zovelen.

baszuidwijk

Niet voor het één of ander , maar heb jij soms aandelen in Lidwish solutions Elfje ?
ik zie dat je in diverse ( oude ) topics deze naam laat vallen .

En reageren op een topic van ruim anderhalf jaar oud is niet echt zinvol meer lijkt me :/  .
Ik vind dat je met 'diverse' het nog voorzichtig uitdrukt.
Kreeg zelf meer het gevoel van regelrechte spam. In zes van de negen posts wordt het genoemd :(

Wellicht ook gewoon jezelf eerst even voorstellen?

Robert-Jan

#19
jun 20, 2016, 22:52 Last Edit: jun 20, 2016, 22:54 by Robert-Jan
Ik ben er gewoon erg enthousiast over en wil graag mensen verder helpen die net zoals ik eerst last hadden met de buren. Zoals zovelen.
Dat is moeilijk te geloven als je met je net gemaakte account jaren oude topics naar bovenhaalt om weer de naam van de site te noemen die toevallig dan de oplossing heeft.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog