5 Evans vellen 1x 20" 3x 14" 1x12" voor €30,00 INCL. VERZENDING

Gestart door FoREVer, feb 25, 2014, 23:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Opknapsetje of wil je je oude set weg doen maar wel de vellen van die kit gebruiken handig dan zo iemand die veel te veel vellen heeft gekocht haha

1x Evans Emad Onyx Black voor een 20" kick in een goede staat weinig gebruikt mist wel de ringen helaas
1x Evans G2 Coated voor een 14" tom/snare Matige staat, kan nog wel even mee heeft alleen veel stickmarks en een paar krassen van brushes
1x Evans Genera Dry voor een 14" snare Matige staat kan ook nog wel even mee heeft alleen veel stickmarks
1x Evans EC Reverse dot frost coated voor 14" snare in goede staat weinig gebruikt
1x Evans G12 Coated voor een 12" tom/snare in goede staat een paar stickmarks

Alle vellen zouden nieuw ongeveer €100,00 kosten maarja, nieuw zijn ze niet he dus ik verkoop ze voor €25,00 daarvan kan je de EC Reverse dot alleen kopen bij nieuprijs en deze is nog relatief nieuw dus lijkt me een leuke prijs

voor 30,00 stuur ik ze op! *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog