Welke versterker?

Gestart door Bert, dec 21, 2013, 20:26

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

67Deadman


Nou, ik heb gebeld met de technicus van het bedrijf. Ik zal hem moeten terug sturen en dan zullen zij hem repareren. T was ook niet helemaal gezond, want als ik de bas Helemaal opendraaide kwamen er vonken uit :?
Bedankt voor het meedenken!
Mvg


Mooi man. Scheelt weer een hoop ergernis. Ik weet niet of ze hem getest hadden voordat ze hem opstuurde anders had het voor hen ook gescheeld.

animal

Vervelend Bert, ik hoop dat ze het kunnen oplossen en anders maar geld retour.
Dat van de vonken klinkt idd niet goed (zacht uitgedrukt), het lijkt erop dat mijn voorgaande reactie juist is/was.

Bert

Het rare is dat ze hem daar nog getest hebben. Toen was ie prima. Maar niet met drumstel, maar met gitaren etc.
Daar zitten niet echt lage tonen bij, dus hoorden ze het waarschijnlijk ook niet.
Roland TD-11K met CY-13

Bert

Nou, de speaker bleek al opgeblazen voordat ik m kreeg.
Wat heel aardig van ze is, is dat ze nu een alto pro naar me terug sturen! En die is eigenlijk een stuk duurder dan de Laney zeiden ze.
Toch nog alles goed gekomen :)
Roland TD-11K met CY-13

Otje

Goed hòor Bert; is al die moeite toch nog beloond: T :+ P!   (+1)

animal

Kijk, dat is dan nog eens een goede deal geweest. :Y

Paul

Dat is mooi opgelost Bert! Waar had je besteld?

Bert

Ja ik ben blij dat ze gewoon een andere sturen! Ik had besteld bij Usedproducts. Een prima winkel hoor, maar ik had gewoon helaas even een missertje. Toch idd prima opgelost!
Roland TD-11K met CY-13

67Deadman

Inderdaad netjes gedaan. Niets mis mee.

Bert

Het gaat trouwens om de Alto SXM 112A. De specificaties zien er goed uit. Heeft hier iemand ervaring mee?
Roland TD-11K met CY-13

Omhoog