Drums laten wrappen?

Gestart door Jake, nov 20, 2013, 19:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jake

Heeft er iemand een adresje waar je drums kunt laten wrappen in BE/NL? Ik zag customdrums.nl al passeren, maar Antwerpen => Amsterdam is me wat ver voor 1 trommel :). Weet er iemand iets dichter bij Antwerpen?

Harre

Ja, Antwerpen.

In de zin van: zelf doen. Is dat geen optie?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Leon

Ik wil misschien m'n snare laten rewrappen, ook customdrums.nl gevraagd. Als ik zelf de oude wrap eraf haal en hem geschuurd en schoon aanlever kost het me 70 euro. 14x7 snare

Leon

Mooi, even reageren op m'n eigen antwoord in dit topic.
Ik wilde m'n snare 3.5 jaar geleden al laten re-wrappen maar dit nooit gedaan. Nu wil ik nieuwe hardware en wrap voor m'n snare alleen reageert Thijs van customdrums.nl niet op m'n mail. Hebben jullie ervaring met andere partijen die dit kunnen doen? Het liefste ook in combinatie met het aankopen van de wrap.


musiqman

Voor wrappen, check ook Picovello via Dennis van Keymusic Rotterdam.


Technobeat

OF je koopt bij de bouwmarkt een rol mooie en goede kwaliteit plakfolie en gaat als proef een tom zélf aanpakken , kost de kop niet en je bent geheid veel goedkoper uit .
Als het resultaat je bevalt koop je voor de rest van de set de resterende folie en pak je de rest van de set aan .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stefan

Het is echt niet zo moeilijk, als je maar de juiste folie gebruikt.
Bij voorkeur 3M, of Avery of een ander gerenomeerd merk. Dus geen Gamma, Hans Textiel of andere troep van bv de Xenos of Leen Bakker oid.
Dat is vragen om ellende en krijg je zo moeilijk netjes en strak.. Als ik je een mooie tip mag geven, kijk eens naar de brushed metallic line van 3M. Dat is echt skitterend spul, en ubergeil als je zoiets in de juiste kleuren op een kit gefrunnikt hebt.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Technobeat


How to wrap with folie :


DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog