Zuid-Hollandse melodic/black/death metal band Bloodstained zoekt drummer!

Gestart door Bloodstained, nov 15, 2013, 12:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Bloodstained

Bloodstained is DE nieuwe metalband van Zuid- Holland. we zijn op dit moment nog in een oprichtingsstadium. het repetoire bestaat puur en alleen uit eigen werk en we hebben een gratis oefenruimte in Alphen aan den Rijn.

interesse? laat het me weten.
band en bühneervaring vereist.

NathanR

Is er ergens ook al wat te beluisteren? Op welke social media zijn jullie te vinden? Misschien een leuke foto erbij?

Zo overtuig je hoogstwaarschijnlijk weinig mensen. :)

Bloodstained

Eh, nee de band is in een oprichtingsstadium zoals vermeld. er is dus nog niets te beluisteren.

Het gaat dus om een nieuw te vormen band, de formatie is nu op de drummer na compleet.

Joris

Hoe kan je in het oprichtingsstadium al DE nieuwe metalband van Zuid Holland zijn?  :/

Machiel

Wat voor bands/artiesten/bla vind de band zelf leuk?
Neem mij vooral niet te serieus.

Ruubke

Zie bovenstaande reactie.
Veel dubbel bass werk vereist?

Waar in Alphen aan den Rijn?
Wie / hoe oud zijn de bandleden?

Bloodstained

er is op dit moment niet veel voor nodig om DE metalband van zuid-holland te zijn naar mijn mening, maargoed... wie ben ik...
de invloeden zijn vrij breed, in mijn eigen gitaarwerk is de style van arch enemy duidelijk terug te horen, maar ook progressive invloeden zoals opeth. verder Immortal, gorgoroth, in flames, carcass, amon amarth, emperror en nog veel meer.
de bandleden zijn tussen de 20 en 50 jaar oud.
ik ben zelf 23, speel nu 16 jaar gitaar, 10 jaar in bands en 8 jaar podiumervaring.

Bloodstained

en ja, vrij veel dubbele base werk op vrij hoog tempo 180/220bpm

Omhoog