PDP drumstel met veel extra's en beschermhoezen

Gestart door pancdesign, okt 01, 2011, 14:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

pancdesign

okt 01, 2011, 14:31 Last Edit: okt 02, 2011, 19:39 by Robert-Jan
PDP drumstel met veel extra's en beschermhoezen. In uitstekende staat en altijd binnen gestaan. Kleur: verloop mahonie / oranje naar zwart. Gebruikt voor optredens en opnames, maar daar ben ik mee gestopt, dus verkoop de kit met toebehoren.

http://link.marktplaats.nl/488476861

Kit:
- Kick
- Snare
- Tom 12"
- Tom 10"
- Floortom 14" + klem om aan standaard te bevestigen

standaard
- hihat standaard + clutch
- snare standaard
- 2x standaard voor bekken (uitschuifbaar)

Bekkens (oud, wat roestplekken)
- Headliner HiHat 14"
- Headliner Crash 16"
- Headliner Ride 20"

Beschermhoezen Gewa SPS (gevoerd aan binnenkant)
- voor Kick 22"
- voor Snare 14"
- voor Floortom 14"
- voor Tom 12"
- voor Tom 10"

Verder:
- Drumkruk Gibraltar (in goede staat, met draai standaard)
- Drumpedaal Pearl met koffer

Extra:
- Snare Pearl Export
- Hihat standaard Pearl
- Snare standaard Hayman
- Bekken standaard Pearl (recht)
- Bekken standaard Pearl (uitschuifbaar)
- 3 vloerkleden







Karel1975

Richt prijzen?
Waar is het af te halen?

Misschien wel handig voor de liefhebbers  :)
Groeten Karel

pancdesign

Overigens, wat betreft richtprijzen;

Alles zoals beschreven heb ik gekocht voor 1600 euro en aangezien in uitstekende staat is (behalve de "bekkens") ben ik tevreden vanaf 750 euro.

En voordat er opmerkingen komen als in "heb je met die bekkens opgenomen?"; het antwoord is nee :-) Mijn goede bekkens hou ik gewoon, want blijf wel lekker drummen in de oefenruimtes.

repelsteeltje


Overigens, wat betreft richtprijzen;

Alles zoals beschreven heb ik gekocht voor 1600 euro en aangezien in uitstekende staat is (behalve de "bekkens") ben ik tevreden vanaf 750 euro.

Nieuw 1600?  8)7
Nu 750?  8)7
Nee, dat is een beetje optimistisch volgens mij. Ik zou die verwachting wat bijstellen.

EDIT: Oh gewa SPS. Daar krijg je misschien meer voor terug wanneer je ze los verkoopt.

Jochem

Nieuw kost dit drumstel €533,- met hardware. Voor die 750 euro's kun je er nog een mooie b8 set bij kopen (20" ride, 16" thin crash, 18" thin crash & 14" hi-hat) En nog een goedkope set drumbags. Het is even dat je het weet.

Robert-Jan

#5
okt 02, 2011, 19:32 Last Edit: okt 02, 2011, 20:45 by Robert-Jan
Commentaar van de moderator  discussies over stenen vloertjes en waar die wel of niet op voorraad is doen we in het lachen om ..topic.. Niet bij de advertentie,graag alleen vragen of reacties bij interesse..evt reactie over al dan niet te hoge vraagprijs is tot daar aan toe..maar zoals eerder gevraagd geen ellenlange discussie in vraag en aanbod ..Dank U.. :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

pancdesign

Allen,

Gezien er verwarring ontstaat wat ik ervoor betaalt zou hebben of niet, bij deze een korte toelichting:

Ik heb de PDP BX kit bij Feedback Rotterdam gekocht voor 1100 euro. Dat was toendertijd een aanbieding. Ik zal de bon opsnorren, die krijgt de koper er gewoon bij.

Er zitten veel extra's bij die ik in de loop der tijd voor of na de aanschaf van de kit erbij gekocht heb
- Pearl HiHat standaard 120 euro
- 1x Pearl bekkenstandaard recht en 1x Pearl bekkenstandaard uitschuifbaar (samen 140 euro)
- Pearl pedaal inclusief koffer 110 euro (een pedaal zat ook bij de PDP kit, maar die was waardeloos, dus vandaar dat ik deze erbij heb gekocht)
- Drumkruk 75 euro
- Hoezen 250 euro (geloof ik)
- Pearl Export Snare 35 euro (tweedehands van een vriend overgenomen)

Je ziet, ik kom al boven de 1600 euro uit; Een verkoopprijs vanaf 750 euro lijkt het me daarom meer dan waard. Mocht deze kit tegenwoordig voor 800 euro ergens te koop zijn dan zou ik daar voor gaan (ofschoon je dan niet alle extra's en hoezen erbij hebt), of mocht je interesse hebben in mijn aanbieding (dat is dus minder dan 800 euro met van alles erbij maar wel tweedehands) laat het me dan even weten. Ik vind het alleen niet prettig als mijn aankoopprijs in twijfel getrokken wordt.

pancdesign

Drumstel is verkocht, de hoezen en extra's zijn voor de geinteresseerde nog verkrijgbaar

Boudewijnow

Is die Snare Bag 14x5.5?
Als dit zo is heb ik wel interesse.

Leon

Staat die kit nu in sittard? Gisteren in de Fenix precies zo-een gezien

Robert-Jan

Commentaar van de moderator ok drumstel is verkocht,ad dus niet meer aktueel..mocht je overige zaken willen verkopen, graag in een nieuwe advertentie met duidelijke omschrijving en prijzen
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog