Nieuwe heavy metal-band zoekt drummer (omg. Haarlem)

Gestart door Dennuz666, jul 26, 2013, 11:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Dennuz666

jul 26, 2013, 11:25 Last Edit: jul 26, 2013, 23:26 by Dennuz666
Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe Power/Speed/Heavy/Thrash Metal band. Ik ben 38 jaar en kom uit Zandvoort. In het bezit van een flinke range aan muzieksmaak dat vliegt van Volbeat naar Cradle of Filth naar Metallica naar Death en door naar Gamma Ray en ga zo nog maar ff door. Als er maar vette gitaren in zitten zeg maar.

Inmiddels heb ik een gitarist/zanger of bassist/zanger gevonden (hij kan nog kiezen of hij gitaar of bas gaat spelen) die in Haarlem woont. Als er een drummer bij komt hebben we in ieder geval iets dat kan starten als band. Het zou fijn zijn om een drummer uit de omgeving te mogen verwelkomen. En als je van reizen houdt mag je wat mij betreft ook uit Limburg komen natuurlijk  :+ Ik ben op zoek naar iemand die ongeveer één keer in de twee weken in omgeving Haarlem wil oefenen.

Inmiddels heb ik al een paar eigen nummers zonder tekst klaar staan (bij serieuze interesse is er een SoundCloud clip verkrijgbaar via email), maar om te beginnen zullen er ook wat covers gespeeld worden (repetoire opbouwen). Namen als Judas Priest, Black Label Society zijn inmiddels gevallen op dit front.

In ieder geval moet 'plezier van het muziek maken' voorop staan!

Heb jij zin om eens flink wat herrie te schoppen? Dan hoor ik het graag van je!

Omhoog