Make It Last (Hardcore, A'dam) zoekt drummer!

Gestart door makeitlast, jul 24, 2013, 14:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

makeitlast

Hallo drummers!

Wij (Make It Last (Almere, Bodegraven, Hillegom -> oefenen in A'dam zuidoost), oldschool/newschool Hardcore) maken (of trachten) nummers met invloeden van Terror, Trash Talk, Sick Of It All, Biohazard, Defeater, Counterparts, The Ghost Inside, Being As An Ocean, Killing The Dream, Modern Life Is War en Verse.
Dit alles in een mix met een eigen jasje.

We hebben net een demo uitgebracht en hebben 3 shows in de planning staan, waar je eventueel (als we daarvoor klaar kunnen zijn als team) al bij aan de slag kan gaan (en vermoedelijk nog een hoop meer):
-23/11 Hillegom met Voodoo Glow Skulls, The Setup, Crushing Caspars, Beer Beer Orchestra, Cornered, Manu Armata, Hoist the Colours, Coral Springs e.a.
-Twee 'grote' hardcore festivals in 2014

Wat bieden wij?
-Veel optredens in het verschiet.
-Serieuze, maar ook gezellige mensen, waarmee je (hopelijk) kan lachen.
-Hoge productiviteit.
-Relevante podiumervaring van bestaande bandleden.

Wat vragen wij?
-Strakke drummer, die weet waar hij/zij mee bezig is.
-Iemand die bereid is veel te spelen en mogelijk ook naar het buitenland op tour wilt.
-Drummer met podiumervaring is een pre.

Hier kan je de demo beluisteren:
https://soundcloud.com/makeitlast/sets/demo-2013

Facebook:
http://www.facebook.com/makeitlasthc

groete,
Robert
Make It Last

mail naar makeitlasthc@gmail.com bij interesse of laat een bericht achter via facebook.

makeitlast

niemand?

Hammar


makeitlast

Op die laatste twee links staan we al ;-)

makeitlast

Maar bedankt voor je hulp!

makeitlast

aanvragen voor optredens beginnen binnen te stromen, dus meld je aan!  *O*

makeitlast

We zoeken nog steeds!

FoREVer

Heey ik heb jullie volgens mij ook gezien bij de stemronde van Appelpop, kan dat kloppen?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

makeitlast


Heey ik heb jullie volgens mij ook gezien bij de stemronde van Appelpop, kan dat kloppen?


Dat klopt;-)

Omhoog