Tama Starclassic Bubinga Elite shellset

Gestart door BasV, jul 06, 2013, 19:49

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

BasV

Te koop: Mooie Tama Starclassic Bubinga shellset in de maten 22"(x16"), 12", 14" en 16". De set heeft wat gebruikerssporen, maar niets ernstigs. Voornaamste is wat kleine puntjes op de bassdrumhoop en een krasje in de blanke lak van de 16" floortom. Dat laatste zie je alleen maar als je de hem tegen het licht houdt. Verder heeft ook de black nickel ketelhardware de normale sporen van gebruik.

De toms zijn net voorzien van nieuwe vellen (Top: Remo Emperor coated, bottom: Remo Ambassador Clear). Ook de bassdrumvellen zijn nog prima.

De set wordt geleverd inclusief de starcast mount voor de 12" tom, een tomhouder, een multiklem en een eenvoudige snare/tomstand (niet die op de foto).  Verder ook nog Stagg hoezen voor de bassdrum, 12" tom en 16" floortom.

Forumprijs: 1600 euro.






http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/drumstellen-en-slagwerk/m695273165-tama-starclassic-bubinga-elite.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr[/url]

Machiel

Zomaar een vraagje? Waarom doe je hem weg. Niet tevreden over het geluid?
Neem mij vooral niet te serieus.

Animal baars

Hij heeft een ludwig (gga topic ;) ).

Als ik niet zou gaan verhuizen was ik deze set op komen halen. Zie er super vet uit!

BasV


Zomaar een vraagje? Waarom doe je hem weg. Niet tevreden over het geluid?


Ik was inderdaad op zoek naar een ander geluid. Vette set hoor die Tama, maar ik was echt op zoek naar een wat 'rondere' sound i.p.v. het gefocuste vette van deze set.

Robert-Jan

Zullen we dat verder in het gga bespreken?
Advertentie en zo.. :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog