LET OP: diefstal o.a. N&C Bassdrum

Gestart door willem4130, jun 03, 2013, 12:14

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

willem4130

jun 03, 2013, 12:14 Last Edit: jun 03, 2013, 22:09 by willem4130
** Foto's toegevoegd
*Drumkruk toegevoegd, was ik vergeten is alle hektiek.

Mensen,

Het is weer eens zo ver. Een of andere t*eringlijer vond het nodig om mijn autoruitje in te tikken en mijn spullen mee te nemen. Nou had ik gelukkig lang niet alles in de auto laten liggen maar het volgende is gestolen:

-22x20 Noble and Cooley bassdrum in sprakle green. Zat ik een Big Dogg hoes. Opvallend is dat de rechter bassdrumspur een beetje los zit.
-13X5,5 (of 5) DW snare, met woodhoops van ST-drums. Blank gelakt. Zat in Big Dogg drumhoes met daarin ook nog metronoompjes, veel notities (structuren van nummers), cowbell holder etc.
-10" Mapex Black Panter snare. Deze dus: http://cachepe.zzounds.com/media/quality,85/p43848h-afe7f0e17b80e526cba71c3c633122ae.jpg

Verder een boel hardware, eigenlijk alle hardware die ik heb.
-Tama iron cobra hihat stand (strap)
-Pearl Eleminator pedal, belt drive
-DW boomstand (met daaraan een tama cymbal holder en een tama multiklem + L-rod voor de tom).
-Pearl 2000 CH 2000 Cymbalarm. Deze zat gemonteerd op een TAMA double tom stand
-Pearl 1000 (denk ik) boomstand (een wat ouder type). Ook daaraan een multiklem plus L-rod voor een tom.
-Gibraltar 4606 double braced snare stand.
-Nog een crappy gemodificeerde drumkrukstand die diende als ophanging voor de sidesnare. Ook weer met een tama L-rod/multiklem combi (geïntegreerd).
-TOEVOEGING: TAMA 1st chair, zadel model, 4 poten. Is voor zo'n kruk niet fantastisch stabiel ivm wat speling op bepaalde punten.

Foto's:








Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Hopelijk willen jullie je oren en ogen open houden.

Enige gelukje is dat ik mijn vier toms en bekkentas wél uit de auto had gehaald.  -O-

Mocht je iets verdachts zien/horen/tegenkomen etc. Twijfel geen moment/voel je niet bezwaard en bel of mail me, desnoods om 4.00uur 's nachts.

Mail: willem4130 at hotmail.com
tel: +31 (0)6 10 57 13 85
 
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Fibesman

Balen man, check alle muziekwinkels in de buurt en ook tweedehands winkels. Ik heb ooit zo m'n drumstel teruggevonden omdat een kennis hem zag in een winkel.

willem4130

Ik denk dat ik de komende weken veel bezoekjes ga brengen aan dergelijke zaken.
Ik gooi er denk ik ook maar een mail uit naar zoveel mogelijk zaken die ik ken.
Wat een gekut weer....
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Dries

Wat een klotezooi zeg!
In het bijzonder dat je set niet meer compleet is door het ontbreken van je bassdrum terwijl deze onverkoopbaar is binnen Nederland.

Sowieso alle used products-filialen contacten. Ook de bekende marktplaats handelaren waaronder die nieuwe 'music instruments pawn shop'.
Ik hou mijn ogen open in de regio.

Kun je z.s.m. foto's plaatsen van de spullen?
Zijn er specifieke beschadigingen te vinden op o.a. de snaredrums?
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nlz

Wat klote Willem! Ik duim voor je dat je het allemaal in normale staat terug krijgt!

Ik ga er van uit dat er een hoop ogen met je mee gaan kijken!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Headshrinker

Kak!  :(

Ook ik zal m'n ogen open houden.

stick tight

Tip: maak ff een afbeelding met wat foto's voor tekst en plaats die openbaar op facebook. Dan is binnen de kortste keren dit alles onverkoopbaar.

Paul


Tip: maak ff een afbeelding met wat foto's voor tekst en plaats die openbaar op facebook. Dan is binnen de kortste keren dit alles onverkoopbaar.

Goede tip!

willem4130

Thanks,

Ga ik doen. Nu alleen nog druk met aangiftes, ruitschade etc. Wat een gedoe weer...
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

willem4130



Zijn er specifieke beschadigingen te vinden op o.a. de snaredrums?


Ja!

Bassdrum:
rechterbass drumspur zit los/speling in (gezien vanaf het perspectief vanuit de drummer). Heb dit tijdelijk opgelost met wat tape om de speling tegen te gaan.
Het plaatje die de bassdrum hoop beschermt tegen het bassdrum pedaal zit niet goed vast.

DW snare:
De maat i.c.m. de woodhoops (ST-drums) is denk ik vrij uniek (13x5 maple snare). Wat hierbij sowieso opvalt is hoe slordig ik in de bottomhoop een stuk heb weggeveild zodat de snare strainer genoeg ruimte heeft om on/off te gaan. Dit is niet gefreesd ofzo, maar echt met een veil gedaan.

BP snare:
In super goede conditie. Wel nog het originele bovenvel.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Hammar

Ik heb je oproep op FB gedeeld, Willem!

Succes, ik hoop dat het terugkomt!

willem4130

Wat mij ook zou helpen is om mijn bericht met daarin alle details etc, te delen op Facebook.
Als jullie willen, zoals enkelen van jullie al gedaan hebben, mag je me aanmelden als vriend (dat mag sowieso), maar al helemaal als je mijn status wilt delen  :)

www.facebook.com/willem4130

Thanks voor alle hulp tot nu toe!!  :Y
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Animal baars

Done. Hoop van harte dat je je spullen terug krijgt! Ik laat mijn spullen ook vaak in de auto staan, maar moet hier toch niet aan denken...

JeroenL

Prima, bij deze ook gedeeld!

Dit zijn gewoon naaistreken. Ik hoop dat je je spullen terugvind.


Nijlpaard

Gedeeld  :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries

#15
jun 03, 2013, 14:35 Last Edit: jun 03, 2013, 14:50 by Dries

Done. Hoop van harte dat je je spullen terug krijgt! Ik laat mijn spullen ook vaak in de auto staan, maar moet hier toch niet aan denken...

Om deze reden doe ik het nooit, bij het uitladen altijd tussendoor de auto op slot tenzij de auto strak aan de deur van de zaal/kroeg staat en zo niet dan laat ik een bandlid bij de auto wachten. Na het spelen ook altijd direct de auto leeg. 's Nachts  altijd alle spullen in de gang of huiskamer dumpen alvorens te gaan slapen. Opbouwen komt de dag erop wel.
Jammer dat het zo moet maar ik wil het risico zo klein mogelijk houden.

Ik heb hem ook gedeeld, zal er nog wat foto's bij plaatsen in een reactie.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

5150

...tuurlijk gedeeld op fb...wat een klootzakken bestaan er toch  :(
***...in-between-drums...***

willem4130


Om deze reden doe ik het nooit, bij het uitladen altijd tussendoor de auto op slot tenzij de auto strak aan de deur van de zaal/kroeg staat en zo niet dan laat ik een bandlid bij de auto wachten.
Jammer dat het zo moet maar ik wil het risico zo klein mogelijk houden.



Had ik alles er maar uitgehaald. Desalniettemin nog steeds blij dat ik wel mijn cymbals en 4 toms eruit heb gehaald. Dit is nog steeds kut, maar dan was ik álles kwijt geweest.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Animal baars

Mijn bekkens haal ik er wel altijd uit, die zijn te persoonlijk en qua klank uniek om kwijt te raken. De drums minder en misschien dat mijn luiheid ook wel deels gevoed wordt doordat alles verzekerd is tegen diefstal en schade..

patrick76

Ik heb het gedeeld op Facebook Willem.
Hopen dat de spullen zo snel mogelijk boven water komen.
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

drum1964

Ik heb ooit een nachteijk bezoek gehad van een stelletje inbrekers( lees - sukkels ) in mijn repetitiehok.
Bij de aangifte vroeg de politie mij om eventuele serienummers, en die had ik nooit genoteerd . Versterkers, speakers, mengpanelen, muziekinstrumenten enz hebben meestal serienummers.
Ik maak nu overal een foto van, hiermee voorkom je geen inbraken, maar het kan maar helpen bij het terugvinden van je materiaal.

Heb het op FB gedeeld Willem.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Jenslathouwers

 -O- Hopelijk wordt je materiaal snel gespot!! ik heb het ook gedeeld op facebook, wie weet proberen ze er in belgie vanaf te geraken...

2dehands.be hou ik zoiezo dagelijks in de gaten, nu dus extra !
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Dribbel

Ik heb ze ook gedeeld!
Ik hoop dat je snel weer op je spullen speuld.... ;)
Yamaha recording & sabian

Hans

Staat erop. Lang leve facebook....

Otje

Nadeel van 'te snel' de diefstal openbaar maken met foto's en al, de dief of daders dit waarschijnlijk ook zien. Gevolg kan zijn dat ze hem dan nimmer meer ergens te koop aanbieden met gevolg dat ie wordt vernietigd of i.d. Dan zie je h'm dus nooit meer terug. Dus goed over nadenken hoe  dit aan te pakken. Ik hoop van harte dat de spullen snel bij de rechtmatige eigenaar terug komen.

Omhoog