Het lijkt er op..

Gestart door BasV, sep 26, 2011, 22:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Zouden ze (Rick en Jos) al in de gaten hebben dat iedereen is verhuisd..? 8)7


Het blijven een beetje vreemde gasten , een veel bezocht forum aan zijn lot over laten , en vooral niemand toelaten om het roer over te nemen ..... ONGELOVELIJK . -O-
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jochem

Misschien zitten ze hier nu mee te lezen =]

Dribbel

Echt ongelovelijk.
het zou echt zonde zijn als de info verloren gaat
Yamaha recording & sabian

Anserini

Wat een liefde hier...  O+

Harre


Zouden ze (Rick en Jos) al in de gaten hebben dat iedereen is verhuisd..? 8)7


Volgens mij zitten die gewoon te genieten van de rust ofzo. Als je kijkt wat ze gedaan hebben om de forums te verbeteren dan was dat zo weinig dat het ze volgens mij voor geen meter boeide wat er gebeurde of wat er nu aan de hand is.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Jochem

WHiZZi; Laatst bezocht:vr 04 nov 2011, 16:34

paQ

forum was niet meer van WHizzi.


Je moet bij Jick en Ros zijn

WHiZZi

En nu staat er vandaag bij omdat ik net even keek.

Het forum is allang niet meer van mij. Een webcrawler zoals wordt voorgesteld gaat natuurlijk werken, maar het wordt dus niet meer doorzoekbaar en mede daardoor onbruikbaar. Om de data goed eruit te halen, is een toegang tot de database nodig en die heeft alleen Rick (en misschien Jos ook wel).

Rick en Jos wilde het forum best overdragen, maar dan vooral de lasten. Oftewel, iemand zou de forum admin worden maar hier staat verder niks tegenover. Hier gaat niemand mee akkoord logischerwijs.

Ik heb geen idee of men daar door heeft dat beide sites aan het leeglopen zijn. Ik vermoed het niet, anders had paQ allang een boos emailtje ontvangen (of wellicht ik) met allerlei termen als copyright-schending oid. Niet dat we daarvoor hoeven te vrezen gezien paQ dit netjes volledig nieuw heeft opgebouwd EN het concept van een forum natuurlijk universeel is.

Rick en Jos> Jullie hadden goud in handen en jullie hebben het eigenhandig laten vallen. Toch jammer, want dit was niet mijn idee toen ik de zaak verkocht aan jullie!
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

paQ

Ik vrees dat het weinig zin heeft er nog lang over door te zagen.
Ik heb Jos nu meer dan eens een aanbod gedaan, maar het houdt een keer op he.


WHiZZi

 :Y
Het heeft ook geen zin meer om proberen om nog oude data op te halen / overname. Focussen op deze en zorgen dat deze site dezelfde hoeveelheid en uiteindelijk meer informatie zal bevatten dan de 2 oude sites. Die zullen vanzelf doodbloeden ;)
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Murgen

Waarschijnlijk wel maar ze zullen forums teveel gedoe vinden ...  :w
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

NathanR

Ik zat net op drumforum.nl, en ik werd na ong. 0-30 seconden doorgeschakeld naar dit forum :)

En na dat drie keer geprobeerd te hebben, krijg ik een General Error...
Bij jullie hetzelfde? :)

Harre

#37
jan 17, 2012, 21:11 Last Edit: jan 17, 2012, 21:12 by Harre
Klopt:
<META HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="25;URL=http://www.drum-forum.nl">

Je browser zo instellen dat hij je niet automatisch doorstuurt en dan kun je het oude forum gewoon op je gemak bekijken.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Paul

Ja, het gebeurde mij ook!

Wie zou die meta-tag erin hebben gezet..? :6

NathanR

Hoe is dat in te stellen Harre? :)
Wel grappig dat ze die TAG erin hebben gezet!

paQ

hmmm... als ik op de site blijf (klikken) dan gebeurt er niks :?

Harre


Hoe is dat in te stellen Harre? :)
Wel grappig dat ze die TAG erin hebben gezet!

Firefox:
Extra -> Opties -> Geavanceerd -> Toegankelijkheid -> Tabblad algemeen -> derde optie.

Geen idee hoe het bij andere browsers werkt...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

NathanR

Ben ik blij dat ik Firefox heb, dankjewel :D

Harre


Ja, het gebeurde mij ook!

Wie zou die meta-tag erin hebben gezet..? :6

Geen idee, maar dezelfde persoon mag bij drummers.nl ook even inloggen en hetzelfde regeltje plaatsen. Daar staat hij namelijk niet...
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik


Klopt:
<META HTTP-EQUIV="refresh" CONTENT="25;URL=http://www.drum-forum.nl">

Je browser zo instellen dat hij je niet automatisch doorstuurt en dan kun je het oude forum gewoon op je gemak bekijken.


haha...sneaky
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

vandeflosch


Ik hoop echt dat het oude forum niet verdwenen is. Zo'n schat aan informatie kwijtraken zou doodzonde zijn.  -O-


werd die informatie niet op een of andere manier bewaard?

Robert-Jan

Die inhoud gaat ook niet verloren, immers de meeste diehard drumforummers zitten hier ook.
Als we lekker doorkalken met zn alle staat al die info binnen no time hier.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Nope. Maar die bouwen we hier sneller op dan op het oude forum.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

RaZmEiSteR

Daarom lijkt me het ook niet geheel verkeerd als er dingen op meerdere fora's gedeeld worden, zo blijft de informatie tenminste vindbaar :)
http://drummer-lennart.blogspot.com/
Pearl Drums & Hardware - Sabian Cymbals - Promark & Vater Drumsticks

groovemaker

Kan iemand misschien even een soort verkorte versie vertellen over het oude drumforum en hoe dit forum is opgericht?

ik zat dit topic echt met verbazing te lezen......personen en zo die ik niet ken en dat het oude forum het niet meer doet.

Wie o wie verteld mij het mooie sprookje in het land der drumfora?

If it's too Loud you're too old!

Omhoog