Het lijkt er op..

Gestart door BasV, sep 26, 2011, 22:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

BasV

sep 26, 2011, 22:33 Last Edit: sep 26, 2011, 22:35 by BasV
...dat we drumforum.nl kwijt zijn. Hopelijk is het (weer) een error, zou zonde zijn als alle info nu echt verloren is.

"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."

Sander?

volgens mij is die ter ziele....Het was natuurlijk ook een kwestie van tijd!

BasV

Ook drummers.nl is offline zie ik nu.

Anserini

Misschien server plat?

mangoie

Ik hoop echt dat het oude forum niet verdwenen is. Zo'n schat aan informatie kwijtraken zou doodzonde zijn.  -O-

Dries


Ik hoop echt dat het oude forum niet verdwenen is. Zo'n schat aan informatie kwijtraken zou doodzonde zijn.  -O-


Klopt, ik heb nog zitten zoeken of je de gehele site niet offline kan opslaan, maar ik was bang dat dit een extreem groot bestand ging worden, die slecht of nauwelijks navigeerbaar zou zijn.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Harre

Drummersforum ligt er inderdaad ook uit, met dezelfde mededeling. Maar ja, om eerlijk te zijn zal ik ze niet missen. Natuurlijk stond er op die beide forums (of fora?) een schat aan informatie, maar die kun je hier ook weer opbouwen in de loop der tijd en dan heb je alles mooi onder één dak.

Als het om een bewuste actie gaat om de boel offline te halen dan ga ik er vanuit dat het een reactie is op het ontstaan van dit forum en geeft het ook gelijk de mentaliteit wel een beetje aan die daar onder de beheerders heerste. Als het een onbewuste actie is omdat de account inderdaad verlopen is... tja, dan kan ik alleen maar zeggen: goeie planning Paq! :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Anserini

Apart, via een online proxy server kom ik er wel op...

Anserini

Met een andere browser kom ik er ook op. :P

Jochem

Bij mij doet hij het nu gewoon =]

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Sander?

is er geen enkele mogelijkheid om (stukken van) die informatie op te slaan?? Stel je voor dat drumforum.nl echt een keer de pijp aan Maarten geeft, wat op zich niet ondenkbaar is nu alle ' vaste klanten'  hier zitten?

NathanR


is er geen enkele mogelijkheid om (stukken van) die informatie op te slaan?? Stel je voor dat drumforum.nl echt een keer de pijp aan Maarten geeft, wat op zich niet ondenkbaar is nu alle ' vaste klanten'  hier zitten?


Word Documentjes aanmaken ;) :P

Dries


Word Documentjes aanmaken ;) :P


Good luck...
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Hoefnix

Er zijn goede tools voor zoek bij google maar op 'website offline' of 'webcrawler'.
Dan download je het hele forum als html pagina's.

De vraag is hoe maak je dat dan beschikbaar :)

Dries


Er zijn goede tools voor zoek bij google maar op 'website offline' of 'webcrawler'.
Dan download je het hele forum als html pagina's.

De vraag is hoe maak je dat dan beschikbaar :)


Dat is niet toegestaan ivm rechten.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nijlpaard

Rechten van wie ? De informatie is openbaar beschikbaar
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hoefnix

Over rechten zou ik me geen zorgen maken :)

Dries


Rechten van wie ? De informatie is openbaar beschikbaar

Wellicht dat herpublicatie met verwijzing naar de bron wel mag dan?
In feite heeft iedere poster rechten op zijn/haar tekst.
Niet dat hier snel problemen door zullen onstaan, maar toch.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Harre

Ik geloof niet dat er iemand moeilijk doet als zijn/haar tekst die ooit op een forum getypt is even later op een ander forum verschijnt. Je zou dat eerder als compliment moeten zien omdat het dan in ieder geval om relevante en goede info gaat.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hoefnix

Hooguit dat je de informatie niet publiek beschikbaar maakt maar pas ziet na inloggen op het forum. Daarmee voorkom je in ieder geval een hoop discussie.

FeltMi

Al een tijdje geleden sinds de laatste post hierover, maar zijn er nog ontwikkelingen gaande om de inhoud van het oude forum veilig te stellen?
Is de activiteit daar überhaupt tot een nulpunt gedaald?
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

paQ

ik ben gestopt met vragen...

Harre


Is de activiteit daar überhaupt tot een nulpunt gedaald?


Zo goed als. Op drummersforum staat een post van 1 november en op drumforum staan er twee van 7 november en één van vandaag. De rest is allemaal (veel) ouder.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Paul

Zouden ze (Rick en Jos) al in de gaten hebben dat iedereen is verhuisd..? 8)7

Omhoog