www.mijnwebwinkel.nl

Gestart door Nijlpaard, mrt 18, 2013, 22:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nijlpaard

Iemand hier ervaring mee ?
Hij heeft een stel HH hihats te koop waar ik wel interesse in heb.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Dries

#1
mrt 18, 2013, 23:01 Last Edit: mrt 18, 2013, 23:03 by Dries
Doel je op Arjen?

Zelf geen ervaring mee, maar kwa tarieven best redelijk.
Hoor er positieve verhalen over, zolang je je spullen er niet (zomaar) inruilt.
Logisch, handelaren betalen zelf niet snel de marktwaarde.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

drums97

Ja, ik heb van hem mijn snare gekocht.
Nette communicatie, vooraf betaald en netjes de dag daarna goed verpakt ontvangen.
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Animal baars

zijn inruilprijzen zijn echt om te huilen: 250 euro max voor m'n Yamaha Stage Custom omdat er geen hardware bij zit. Verder wel een aardige gast en prima prijzen.

Nijlpaard

Inruil bij een winkel is altijd een slecht idee. Zij moeten het ook weer verkopen en als het een jaar in de winkel staat, wat gebeurt, moeten ze de set weer afwaarderen. Het neemt ruimte in in de winkel, en het belangrijkste. Voor jou is het na de inruil klaar. Voor de winkel is de transactie pas afgerond wanneer de ingeruilde set is verkocht. Dan pas weet je wat je verdient hebt. Dus om iets te verdienen zal je laag in moeten kopen.

Eerst zelf verkopen en dan nieuw kopen is nog altijd het beste.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Paul

Beetje laat, maar Arjen is meer een handelaar dan een echte winkel. Prima man, liefhebber van drums maar je merkt wel dat het een echte handelaar is. Ik werd vriendelijk ontvangen in zijn garage vol met drums en hardware met nog een bekkenzoldertje.
Net als winkels geeft hij uiteraard niet de marktwaarde terug bij inruil, maar er tenminste mogelijkheid tot inruilen. Ik heb mooi mijn Sabian ride, die ik niet verkocht kreeg, kunnen inruilen voor een prachtige jazz-ride.

Omhoog