Post je Snaredrum topic

Gestart door FoREVer, sep 25, 2011, 22:11

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

drum1964

Graag gedaan. ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

rtniels

Ik dacht 'Laat ik maar even een plaatje schieten voor die uitzonderlijke keer dat ze allemaal bij mij thuis staan'


Fibesman

Leuke Ludwig Pioneer snare :)

FoREVer


Ik dacht 'Laat ik maar even een plaatje schieten voor die uitzonderlijke keer dat ze allemaal bij mij thuis staan'




Mooie snare's De DW's en de ludwig herken ik wel, maar wat is de bovenste ( of ik herken ze nit :P )
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

rtniels


Mooie snare's De DW's en de ludwig herken ik wel, maar wat is de bovenste ( of ik herken ze nit :P )


die bovenste is merkloos, 14x8 Keller mapleshell

FoREVer


die bovenste is merkloos, 14x8 Keller mapleshell


Ziet er strak uit, Klinkt ie lekker ben namelijk van plan een zelfbouw snare te maken ..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

rtniels

Ik heb 'm niet zelf gebouwd maar overgenomen van forumlid Ron V. Hij klinkt echt super, het is eigelijk niet te vergelijken (wegens de afwijkende maat) maar hij moet zeker niet onderdoen voor mijn andere snare's. Integendeel, ik gebruik die snare het meest van allemaal, en het is bovendien de goedkoopste!

Paintpro

Mijn huidige verzameling :D :



Fibesman

Huh, tubelugs op een supra? Hoezo?

Nlz

Die stukken uit de woodhoops van de rechter snare... voor weinig floortom-hoops op de kop kunnen tikken?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

harmen 18

Zijn we nu de mooiste (?) snares van het forum aan het afkraken?

Mooie verzameling trouwens.


Nlz

Ik was helemaal niks aan het afkraken! Het is inderdaad en prachtig setje, maar ben gewoon nieuwsgierig naar die hoops.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Fibesman

Same here, niets afkraken!

Paintpro

@ Tanco: Omdat het kan ;), was goedkoper dan Imperial lugs. Achteraf vind ik het best chique.
@ NLZ: €15 ja ;)

Nlz


@ NLZ: €15 ja ;)

NICE!  :Y
En door die uitsparingen past-ie waarschijnlijk ook gewoon in iedere snare-stand?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Paintpro

Ze zitten net niet goed genoeg om allebei te passen, maar dmv 1 van de uitsparingen past dat inderdaad precies.

Ruubke



Ik ben blij! Thanks Rick!
Hij staat al gepoetst en wel bij m'n set, eerdaags even eigen een fotootje maken.

FoREVer




Ik ben blij! Thanks Rick!
Hij staat al gepoetst en wel bij m'n set, eerdaags even eigen een fotootje maken.


Gefelicteerd met de aankoop.. Blijft een mooie snare
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Rick

Veel plezier ermee hoor Ruben!

Fibesman

Sow, mooi man! Die is superclean!

RaZmEiSteR

Mijn Black Panther :D


Samen met de 2 andere snaredrums
http://drummer-lennart.blogspot.com/
Pearl Drums & Hardware - Sabian Cymbals - Promark & Vater Drumsticks

FoREVer


Mijn Black Panther :D


Samen met de 2 andere snaredrums




Mooi, Mooi en bij deze welkom op het Forum :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

NathanR

Oei dat is een mooie Slingerland!
Keertje ff oppoetsen? ;) :)

RaZmEiSteR



Mooi, Mooi en bij deze welkom op het Forum :)


Dankje! :)


Oei dat is een mooie Slingerland!
Keertje ff oppoetsen? ;) :)


Ja dat is wel een goed idee :P
http://drummer-lennart.blogspot.com/
Pearl Drums & Hardware - Sabian Cymbals - Promark & Vater Drumsticks

Nlz

Leuk setje zo! Die Black Panther, gaaf hout zeg! Is het een echte of een Thomann-uitvoering?
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog