Marktplaatsgehalte

Gestart door Animal baars, mrt 02, 2013, 09:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Monuments

Prima idee. Ik vind het niet aantrekkelijk om te reageren op een advertentie waar louter wat korte informatie in genoemd wordt. Komt op mij over alsof diegene geen moeite wil doen om zijn drumspul te verkopen.
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Jenslathouwers

dat zal de mensen die enkel hier zijn om te adverteren toch wel wat afhouden denk ik  *D

absoluut voor dus  *O*
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Harre


Hee mannen,
Is het niet zo dat de irritatie niet zo zeer ligt bij de newbie, maar de advertentie ..?
Ik irriteer me de laatste tijd vooral aan de sumiere teksten en ronduit luie instelling van de plaatser van de ad..daar zitten ook veteranen tussen.
Drie regels en dan een link naar Mp.

Ik zie wel wat in het 'verplichten' van foto beschrijving en prijs in de ad en het 'verbieden' van links naar mp/speurders. Het is toch niet teveel gevraagd om een nette ad te maken?

Het is dat het niet kan, maar... +40 voor dit idee.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Stokmans

Strak plan, en dan hier een slot op :Y

grohllebol


Ik zie wel wat in het 'verplichten' van foto beschrijving en prijs in de ad en het 'verbieden' van links naar mp/speurders. Het is toch niet teveel gevraagd om een nette ad te maken?


Je zou kunnen aangeven dat het zeer gewenst is om goede foto's en een goede/ duidelijke beschrijving te leveren van de te verkopen spullen. Verbieden van MP link vind ik niet reƫel, mits aan punt 1 is voldaan, want er zijn de nodige forumleden die ook op MP hun spullen zetten.

Voor de rest stoor ik mij niet aan dergelijke ad's, ik bekijk ze een keertje en negeer ze verder.

Ik vind het persoonlijk meer waard dat je een of twee nieuwe drummers via de advertenties naar het forum toe lokt, dan alle heisa die 'verbieden' of 'minimaal 5 posts voor plaatsen van ad' regel oplevert. Je wilt m.i. voorkomen dat drum-forum wordt gezien als een elitair platform, maar als een open forum, waar ja, af en toe een MP ad wordt neer geplempt.
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

hunghobbit

#30
mrt 06, 2013, 09:42 Last Edit: mrt 06, 2013, 09:45 by hunghobbit
Je zou ook iemand die zich hier zo aan 'irriteert' aan kunnen wijzen om elke advertentie via deze persoon te laten lopen.

Deze persoon beoordeeld vervolgens of deze advertentie 'forum waardig' is en zal deze dan posten of laten posten.
Ideetje...?
Two sticks to rule them all

grohllebol

Oh ja, het is altijd makkelijker kritiek te leveren, zonder er iets aan te willen doen :)
Als er behoefte is aan extra mod's voor het 'marktplaats deel' laat het weten. Ik kan niet 24/7 ingelogd zijn, maar ik wil best m'n steentje bijdragen om de boel te helpen stroomlijnen.
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Nlz

Ik stel voor een vijfkoppige ballotage-commissie aan te stellen om de aspirant-advertenties te beoordelen.

Ik stel mijzelf beschikbaar voor de functie van penningmeester, al dan niet te combineren met een nevenfunctie als Chef Taalnazi's.  :+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Nijlpaard

Of we kunnen ons allemaal weer gaan richten op zaken die er echt te doen  *)   :/
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat


Mooie avatar NLz , wie heeft daar model voor gestaan ? :')
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

richardcs65

Model gevonden op marktplaats? :X
Pearl Masters Custom MRX / Roland TD3-KW

Nlz

Hahaha, ja, ze kwam voor een naaktreportage bij een "semi-professioneel fotograaf"  8)7

Maar ze heeft wel genoeg gehupst, tijd voor een minder irritante :Y
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Och ik vond haar best aardig hupsen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Shit, te laat  :'(

Nlz


Shit, te laat  :'(


Weet je dat zeker?

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

dmenace

Wat een non discussie.

Ik besteed vrij veel tijd aan het maken van een Marktplaats advertentie. Dan post ik de link hier omdat ik dan ook niet nog eens de foto's wil uploaden en hier plaatsen.
Ik doe dat omdat hier natuurlijk veel drummers komen die niet altijd Marktplaats bezoeken. Meestal is de prijs hier ook scherper.

Als jullie daar allerlei spelregels aan vast willen knopen, prima, maar dan haak ik af. Zonde voor de vele leden die ik al eens iets verkocht via dit forum en nog meer voor toekomstige kopers.

Lees ze dan gewoon niet, ik begrijp het probleem echt niet.

Hoefnix

Volgens mij ging het over mensen die de eerste keer op het forum komen, een marktplaatslink plaatsen en dan niet het fatsoen hebben om een antwoord op een vraag te geven.

De discussie is toen ineens omgeslagen naar: ledenwerving, eventuele topaanbiedingen en toen ineens over de inhoud.

Ofwel dit draadje loopt alle kanten op :). Gewoon blijven plaatsen.

paQ

denken dat er unanimiteit komt is een utopie hoor...
er zijn altijd voor- en tegenstanders van een idee/plan

Robert-Jan


Wat een non discussie.


Vind ik niet, er zijn veel reacties het leeft dus blijkbaar.
Citaat

Ik besteed vrij veel tijd aan het maken van een Marktplaats advertentie. Dan post ik de link hier omdat ik dan ook niet nog eens de foto's wil uploaden en hier plaatsen.
Ik doe dat omdat hier natuurlijk veel drummers komen die niet altijd Marktplaats bezoeken. Meestal is de prijs hier ook scherper.


Dus je bereikt hier meer drummers zoals je zegt. Dat is dus winst voor jou als verkoper. Je hebt de tekst al, de fotos heb je en het uploaden is geen hels karwei. Uploaden en de link plaatsen, meer is het niet.

Citaat

Als jullie daar allerlei spelregels aan vast willen knopen, prima, maar dan haak ik af. Zonde voor de vele leden die ik al eens iets verkocht via dit forum en nog meer voor toekomstige kopers.


En ook zonde voor jou denk ik, je bereikt minder mensen..
Kijk het gaat niet alleen om jou advertenties, als iedereen het zo doet zoals jij dan is de vraag en aanbod straks niks anders dan een doorgeef luik voor markplaats..en dat is gewoon niet de opzet van dit forum..
Vraag en aanbod is voor en door leden..de verkoper bereikt dus, nogmaals zoals je zelf zegt ,ook mensen die niet op mp komen. Ik zie vraag en aanbod niet als een extra meerwaarde voor de leden die dan de advertenties kunnen lezen en leuke dingen kunnen scoren, maar als een meerwaarde voor de leden die wat spulletjes willen verkopen en dus geheel gratis een advertentie kunnen plaatsen..en dan vind ik het helemaal niet teveel gevraagd om dan ook even een compleet plaatje neer te zetten.


www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paul

Mee eens, R-J. Als je de tekst al hebt getypt op Marktplaats is het een kleine moeite om die hier te plaatsen (2 toetscombinaties en 2 muisklikken letterlijk).

drums97

Na het topic toch maar helemaal gelezen te hebben, kan ik 't ook niet nalaten om er niet "geen reactie" op te geven.

+1 RJ  *O*
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

animal


Weet je dat zeker?




Bij nader inzien  :F

paQ

De postregels voor AANBOD zijn wat aangepast.
Een postdrempel komt er niet, maar zomaar linkjes dumpen naar marktplaats gaan de prullenbak in.

Eens kijken hoe dat gaat :)


Hoefnix

Yuuup en nu weer een 4500 euro TD20kx van een newbie.... weer geen koopje, maar zou hij hier blijven :D

Otje


Yuuup en nu weer een 4500 euro TD20kx van een newbie.... weer geen koopje, maar zou hij hier blijven :D


Reken daar maar niet op. Lees de advertentie op MP er maar is op na. Deze meneer gaat nl emigreren :w

Omhoog