Zildjian A Custom 20" medium ride

Gestart door BasV, sep 22, 2011, 22:10

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

BasV

sep 22, 2011, 22:10 Last Edit: dec 03, 2011, 10:58 by BasV
Te koop aangeboden: mooie 20" Zildjian A Custom medium ride. De ride is altijd goed behandeld en nooit buiten een flightcase vervoerd. Cymbal is op sommige plekken licht verkleurd, dat komt denk ik omdat ik hem zelf nooit gepoetst heb omdat ik me niet druk kan maken over die plekjes. Ik blijf liever met chemische goedjes (schoonmaakmiddel, cymbalcleaner etc. ) van mijn cymbals af, maar de volgende eigenaar kan hem uiteraard een keer poetsen als hij/zij dat wil.

De ride heeft hele minimale keyholing. Deze is nauwelijks zichtbaar en al helemaal niet hoorbaar, maar ik zeg het er bij voor de volledigheid.

Ophalen heeft de voorkeur, vind het namelijk geen prettig idee om een kwetsbaar bekken op te sturen.
Bij Thomann in Duitsland kost het cymbal 289 euro. Mijn vraagprijs is 145 125 100 euro. Deze is vast.


Sander

145 euro is geen gekke prijs. Waar kan ik hem beluisteren en evt. ophalen?

Juniper

je moet wel weten dat er een keyhol in zit sander. Ik weet niet of je goed gelezen hebt?  :6 Maar een bekken met een keyhol is niks waart hoor. :(

Hammar


je moet wel weten dat er een keyhol in zit sander. Ik weet niet of je goed gelezen hebt?  :6 Maar een bekken met een keyhol is niks waart hoor. :(


Onzin!

mangoie


je moet wel weten dat er een keyhol in zit sander. Ik weet niet of je goed gelezen hebt?  :6 Maar een bekken met een keyhol is niks waart hoor. :(


Hoezo niks waard? Leg maar even uit.

Juniper

Dat staat op het vorige forum dat een bekken met een keyhol niks waart is maar ja.

Machiel

Dus een dus een 24" K ride uit de jaren *insert-old-date-here*  met een keyhole is niks waard?(met een d)
Neem mij vooral niet te serieus.

Juniper

sorry hoor maar ik kan er toch niks aan doen dat ik dyslexie heb. en ik wou hem alleen maar helpen. zoveel weet ik ook weer niet van drums enz. af. Al dat gezeik op dit forum ook

ArcticLight


zoveel weet ik ook weer niet van drums enz. af.

Iemand raad geven terwijl je er niets vanaf weet, nee dat helpt iemand verder!

Juniper


Nijlpaard


Iemand raad geven terwijl je er niets vanaf weet, nee dat helpt iemand verder!


+1
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Nijlpaard


Al dat gezeik op dit forum ook


Niemand verplicht je te posten of te blijven  :w

Niemand kan raden dat jij dyslexie hebt. Daarbij is het tegenwoordig een handig excuus op fora voor mensen die te lam zijn om fatsoenlijke teksten te typen. Niemand kan het controleren dus we moeten je maar op je woord geloven.
Ik weet nog wel een forum waar niet (meer) zoveel gezeken wordt  *O*

Maar echt veel andere reacties krijg je er ook niet  -O-
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Leon

Mooie prijs voor een mooi bekken hoor! En die keyhole doet vast niet zoveel aan de klank. Vrijwel niks gok ik

Paul

Commentaar van de moderator De adverteerder biedt een bekken aan, geen dyslexie. Andere discussies dan over het bekken staan hier dus verkeerd.

BasV


145 euro is geen gekke prijs. Waar kan ik hem beluisteren en evt. ophalen?


Heeze, net onder Eindhoven  ;)

Juniper

sorry bas :'( 8)7 :X :?

Sander

Jammer, Eindhoven is een beetje ver vanuit Smilde (Drenthe).. :(

BasV

Pricedrop: 125 euro

BasV

Nog maar een pricedrop dan.. 100 euro!

Rudeless

Hoe doet-ie het als crashride?

BasV

#20
dec 07, 2011, 07:55 Last Edit: dec 07, 2011, 07:59 by BasV

Hoe doet-ie het als crashride?


Heb hem zelf niet veel als crashride gebruikt maar volgens het gaat prima. Zie onderstaand filmpje:



en:
(ik zou er overigens wel wat normaler op spelen als ik jou was  :D)

Fibesman

Wow, dit is echt een steal of a deal!

vandeflosch

uitstekende ride voor een uitstekende prijs !

ik ga hem echter niet kopen want ik heb hem al  8)7

Sander?

vette ride hoor, ik heb hem een jaar of 6 en doet het nog steeds. En dan ben ik niet echt lief voor hem....

Sander

Hoe hoog zijn de verzendkosten naar Smilde?  :D

Omhoog