24 Feb. Drumbassadors, Hitit in Roden

Gestart door 5150, jan 14, 2013, 14:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • Drumbassadors, HIT IT Roden: feb 24, 2013
Omlaag

5150

jan 14, 2013, 14:41 Last Edit: jan 14, 2013, 15:30 by paQ
Het leukste DrumStel van Nederland  :')

24 Februari a.s. bij Hitit in Roden !!!

http://www.hititdrums.nl/newsflash/drumbassadors-in-concert-hit-it-op-zondag-24-februari.html
***...in-between-drums...***

drum1964

beetje off topic,

als je op hun website bij " DRUMSTEL PROFFESIONEEL" kijkt,  staat er bijna overal verkocht bij.
Daar schiet je toch ook niets mee op. 8)7
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Harre

Er staan wel meer maffe dingen op die site als je er even naar kijkt, maar goed... het gaat hier om de Drumbassadors :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

5150


Er staan wel meer maffe dingen op die site als je er even naar kijkt, maar goed... het gaat hier om de Drumbassadors :)


Ik kan jullie argumenten vwb de website wel volgen...maar wat bedoel je met maffe dingen
op de site Harre ?

En idd...tgaat om het DrumStel... Ik ga heen iig !
***...in-between-drums...***

Mike

Da's me toch iets te ver vanaf Breda.. maar voor de mensen die gaan: veel plezier. Ik heb ze voor het eerst gezien op de afgelopen Rimshot D-Day en die twee zijn echt te gek!

Setup: Sonor Force 3007 (12", 14" floor, 16" floor, 22" bass)
Homepage - Facebook - YouTube

Stokmans

Ik hoor Renee al vaak genoeg, is praktisch m'n buurman ;)

Harre


Ik kan jullie argumenten vwb de website wel volgen...maar wat bedoel je met maffe dingen
op de site Harre ?

En idd...tgaat om het DrumStel... Ik ga heen iig !

Kleine dingetjes: een 'Renown Maple' een 'Renown Maple II' noemen, een kit te koop aanbieden een foto er bij plaatsen en dan in de omschrijving zetten dat de beschreven kit niet de kit op de foto is en dat soort dingen meer. Zet nou gewoon neer wat je hebt zonder daar 'interessante' dingen aan toe te voegen, denk ik dan. Maar ja... dat kan ook met m'n directe karakter te maken hebben. Ik hou er niet zo van als mensen dingen mooier willen laten lijken als ze zijn. Het spul is immers al mooi genoeg :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Omhoog