Ludwig drums

Gestart door Ringo, nov 16, 2012, 22:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Wat betreft vel. Wat wil je voor snaresound. Een Open sound zou ik een ambassador aanraden die doen het Altijd goed
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Rick

Gisteren weer eens op mijn Black Beauty gespeeld. Pffff wat een snare zeg, snap niet waarom hij al weer even in de kast stond  :Y

FoREVer


Gisteren weer eens op mijn Black Beauty gespeeld. Pffff wat een snare zeg, snap niet waarom hij al weer even in de kast stond  :Y


dat komt denk ik door de brady :P

:+
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Rick

Ja dat is inderdaad de schuldige  :X :Y

romme221

Hallo Ludwig drums,

Hier ook een Ludwig drummer, al vanaf 1964.
Ik wil de Black Beauty wel van je kopen, hij staat toch regelmatig in de kast?

Even over de LM400 Supraphonic snare drum, dat is een prima snare, t.o.v. de Supersensitive die qua strainer vrij ingewikkeld is en de snare wat geluid/stemmen betreft wel eens tegen valt, althans dat is mijn ervaring. En hij is ook een stuk duurder dan de LM400 Supraphonic snare drum.

Zelf heb ik een Ludwig Black Oyster uit 1966. (Ringo Starr set) met een Ludwig LM400 Supraphonic snare.


Groet,
Romme

purgie

Ff een late reactie, ik moet wel zeggen dat ik blij ben met die Supra, had liever de 6.5 gehad maar ik vind het geluid erg goed. Ik vind vooral die interne demper een uitkomst, door hem een heel klein beetje tegen het vel te laten drukken heb ik geen moongel meer nodig en is de 'ring' (metaalgeluid) precies goed.

https://soundcloud.com/frank-bijlard/rbms-drums-only

(Een proefopname van een nummer van mijn bandje The OkiDoki's, drumsonly). Vind de opname ook wel ok en de snare klinkt als een dijk...

Omhoog