Laten Masteren

Gestart door FoREVer, nov 13, 2012, 23:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Ik heb een project lopen waarbij ik een videoclip moet hebben voor de 29e (dat heb ik met mijn eigen band gedaan) nu laat onze geluidsman ineens weten er geen tijd meer voor te hebben nadat hij het had beloofd. hij zegt nog 6 weken nodig te hebben, maar natuurlijk heb ik nog ongeveer 2 weken. (moet ook nog onder de videoclip worden gezet. )

mijn vraag:

weten jullie iemand die kan afmixen en masteren (ik stuur evt. een cubase file op ongemixed)
alvast bedankt.

Sorry voor mijn slechte zinsbouw ik heb daar even nu geen tijd voor om op te letten, aangezien ik nu druk aan het google-en ben maar niks kan vinden.
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Animal baars

Hiervoor kun je zo'n beetje elke studio wel vragen, maar vergis je niet in de hoeveelheid werk die zit in het masteren van een track. Ik weet niet hoeveel kanalen het zijn, maar een goede vriend van mij doet het wel eens en hij is dan een geruime tijd bezig voor 1 track. En dan moet je er nog maar vanuit gaan dat alles goed is opgenomen en het geheel werkbaar is.. Zoals bij alles geldt ook hier: rubbish in, rubbish out.

Ik zou je zijn nummer wel willen geven, maar omdat hij net vader is geworden van een tweeling zit 'ie nu krap in de tijd en is zijn mix-ruimte omgetoverd tot babykamer :P

FoREVer


Hiervoor kun je zo'n beetje elke studio wel vragen, maar vergis je niet in de hoeveelheid werk die zit in het masteren van een track. Ik weet niet hoeveel kanalen het zijn, maar een goede vriend van mij doet het wel eens en hij is dan een geruime tijd bezig voor 1 track. En dan moet je er nog maar vanuit gaan dat alles goed is opgenomen en het geheel werkbaar is.. Zoals bij alles geldt ook hier: rubbish in, rubbish out.

Ik zou je zijn nummer wel willen geven, maar omdat hij net vader is geworden van een tweeling zit 'ie nu krap in de tijd en is zijn mix-ruimte omgetoverd tot babykamer :P


Oké wel alvast bedankt (+1)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |


drumlarsos

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen!

Paintpro

Tsja...maar dan heb je ook wat...
Duurde toendertijd 2 dagen voordat we de master terug hadden.
Anders kan je hier nog kijken:
http://www.relimusic.nl/kk_300000.html

Hans

Wil je nu alleen mastering hebben of moet de boel nog helemaal from scratch afgemixed worden ?

Mapexmepper

Ik kan wel afmixen en masteren maar ben geen pro. Ben dan ook goedkoper als een professionele studio. Stuur me de details maar per pm.

Omhoog