Post hier je Jaarlijkse upgrades

Gestart door FoREVer, okt 21, 2012, 21:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

Wensen......als ik het geld had en hij te koop zou zijn....deze set





Er moet altijd wat te wensen blijven Ringo , anders is het niet meer leuk .
Je huidige Ludwig is een mooie set , en wat ga je met de onlangs gekochte Emperador kit doen ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Ringo

Die  Emperador ga ik opstellen, kijken of alles in orde is, mooi fototje maken...en dan kijken of er ergens een liefhebber/verzamelaar voor is
I hit you with my Rhythm Stick

Rick


Die  Emperador ga ik opstellen, kijken of alles in orde is, mooi fototje maken...en dan kijken of er ergens een liefhebber/verzamelaar voor is


Ik vrees dat die net zo zeldzaam als Empador kits zijn. Wel een heel leuk koopje, zeker voor dat geld!

Ringo

I hit you with my Rhythm Stick

Jenslathouwers

Ik heb de laatste jaren op de muziekacademie op een adams 8000 gespeeld en ik vind het een prachtige kit, het enige nadeel dat ik ondervonden heb is dat de ophanging van de floortom nogal zwak is en soms wegzakt. ( de kit wordt uiteraard dag in dagnuit gebruikt door studenten die niet allemaal evenveel respect hebben voor materiaal, dat kan natuurlijk ook voor dit ongemak gezorgd hebben.)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

harmen 18

Adams tomhouders zijn simpelweg bagger........
Met kleine toms gaat het nog wel, maar bij 14 inch wordt het toch echt een beetje een twijfel geval.

Je kan ongeveer 3 dingen doen:

- Yamaha tomhouders kopen. (die passen erin)
- Compleet andere tomhouders en mounths kopen. (bijvoorbeeld een pearl systeem, of wat dan ook)
- Er zo min mogelijk aankomen en ze als je ze versteld met enorm veel kracht (of een waterpomptang) aandraaien.

-----------------------------------------------------------------------------------

Ik bedenk me net... Waarom staat dat in dit toppic..........

Omhoog